To "έξυπνο" κόλπο για να είσαι παραγωγική στη δουλειά

9 Σεπτεμβρίου 2016

Σε ένα ιδανικό κόσμο θα ήμασταν όλοι παραγωγικοί από το πρωί μέχρι το βράδυ, όμως στην πραγματικότητα δύσκολα μπορείς να συγκεντρωθείς σε ένα project στο γραφείο σου με τα μηνύματα, τα emails,τους συναδέλφους να σου αποσπούν την προσοχή,

Αν θέλεις να καταφέρεις να είσαι παραγωγική στη δουλειά ώστε να ολοκληρώνεις όσα έχεις να κάνεις μέσα σε ένα συγκεκριμένο χρόνο (π.χ. το 8ωρό σου) τότε καλό είναι να βρεις τη «χρυσή ώρα» κάθε μέρας.

Όλοι έχουμε μια ώρα μέσα στην ημέρα που αισθανόμαστε πιο συγκεντρωμένοι και πιο παραγωγικοί. Για κάποιους είναι το βράδυ και για κάποιους το πρωί. Για να βρεις τη δική σου κράτα ένα ημερολόγιο επί μία εβδομάδα και κατάγραψε τις ώρες που αισθάνεσαι καλύτερα για να δουλέψεις, αλλά και τις ώρες που είσαι περισσότερο κουρασμένη.

Μετά από μία εβδομάδα, θα καταλάβεις ποια ώρα μέσα στην ημέρα είναι η «χρυσή ώρα». Φρόντισε, λοιπόν, κατά τη διάρκεια αυτής της ώρας να απομακρύνεις κάθε ενόχληση (τηλεφωνήματα, emails κ.λ.π.) ώστε να μπορέσεις να εργαστείς αποτελεσματικά!