Sex και σχέσεις: 5 τρόποι για να αισθανθείς καλύτερα μετά από έναν χωρισμό

25 Μαΐου 2014

Πολλές φορές ένας χωρισμός είναι αναπόφευκτος, ειδικά στις περιπτώσεις που η σχέση δεν οδηγεί πουθενά και οι καθημερινοί καυγάδες παίρνουν τη θέση του έρωτα, της χαράς και της ξεγνοιασιάς. Παρ’ όλα αυτά, δεν σημαίνει πως είναι απολύτως ευχάριστο και εύκολο το γεγονός πως είσαι πια μόνη σου. Σου δίνει όμως τη δυνατότητα να σκεφτείς πολλά πράγματα, να αναθεωρήσεις ίσως κάποια και να βρεις λόγους που θα σε βοηθήσουν να προχωρήσεις.

Ανακάλυψε, λοιπόν, ποιοι είναι οι 5 τρόποι που θα σε βοηθήσουν να αισθανθείς καλύτερα μετά από έναν χωρισμό.

Αναγνώρισε και κατάλαβε.

Είναι σημαντικό να συνειδητοποιήσεις πως είναι φυσιολογικό και ανθρώπινο να έχεις ανάμεικτα συναισθήματα μετά από έναν χωρισμό. Μπορείς να νιώθεις απογοήτευση και θλίψη ταυτόχρονα, αλλά καλό θα είναι να προσπαθήσεις να μετατρέψεις σταδιακά τις αρνητικές σκέψεις σε θετικές.

Μίλησε στους δικούς σου ανθρώπους.

Κάποιοι άνθρωποι αισθάνονται καλύτερα όταν μιλάνε για ένα γεγονός ή μία κατάσταση που τους πληγώνει. Αν ανήκεις σε αυτή την κατηγορία, μη διστάσεις να μιλήσεις στις φίλες σου ή στην αδερφή σου για όσα νιώθεις.

Ξέσπασε.

Ναι, μπορεί μετά τον χωρισμό να νιώθεις θυμωμένη, στενοχωρημένη και μπερδεμένη, αλλά η καλύτερη λύση είναι να εξωτερικεύσεις τα συναισθήματά σου και σε καμία περίπτωση να μην τα καταπιέζεις.

Πέρασε χρόνο με τις φίλες σου και με αγαπημένα σου πρόσωπα.

Δεν είναι λύση να μένεις μόνη σου στο σπίτι και να κλαις ή να σκέφτεσαι όλη την ώρα. Συνάντησε μία φίλη σου για φαγητό ή καφέ, πήγαινε σινεμά με τον κολλητό σου και κάνε πράγματα μαζί τους που θα σου φτιάξουν τη διάθεση.

Συγχώρεσε και ξέχασε.

Όσο περνάει ο καιρός, τόσο πιο εύκολο θα είναι να συγχωρήσεις όποιον σε πλήγωσε και να ξεχάσεις τις δυσάρεστες καταστάσεις. Σίγουρα, παίρνει χρόνο και θέλει υπομονή και επιμονή, αλλά όταν το καταφέρεις θα νιώθεις καλύτερα.