8 ανορθόδοξοι τρόποι για να χάσεις κιλά

21 Νοεμβρίου 2015

Δοκίμασες να μειώσεις τις μερίδες που καταναλώνεις και να πιεις νερό μισή ώρα πριν από τα γεύματά σου, όμως τελικά δεν είδες διαφορά στην ζυγαριά σου. Τι άλλο πρέπει να κάνεις – εκτός από το γυμναστήριο και την σωστή διατροφή , φυσικά- για να αδυνατίσεις; Ανακάλυψε 10 ανορθόδοξους τρόπους για να χάσεις κιλά εύκολα και αποτελεσματικά:

1. Φάε σοκολάτα το πρωί: Εάν δεν μπορείς να κόψεις τα γλυκά και την σοκολάτα τότε περιορίσου σε μερικά κομματάκια σοκολάτας το πρωί. Πρόσθεσε λίγη σοκολάτα στα δημητριακά σου για να μην θέλεις να φας περισσότερα γλυκά κατά τη διάρκεια της ημέρας.

2.Λαχανικά σε κατσαρόλα: Βράσε τα λαχανικά σου σε μεγάλη κατσαρόλα όχι μόνο για να τα μαγειρέψεις πιο γρήγορα αλλά γιατί θα κάνεις περισσότερη ώρα να τα καταναλώσεις. Οι ειδικοί υποστηρίζουν ότι όσο πιο αργά μασάς τόσο λιγότερες θερμίδες θα καταναλώσεις σε ένα γεύμα.

3.Φάε μαζί με το αγόρι σου: Σύμφωνα με έρευνες, όταν τρώμε μπροστά σε ένα άντρα τείνουμε να τρώμε λιγότερο. Λογικό!

4.Πλήρωσε με μετρητά: Οι επιστήμονες υποστηρίζουν ότι κάθε φορά που πληρώνουμε με πιστωτική κάρτα τείνουμε να αγοράζουμε περισσότερο φαγητό στο σούπερ μάρκετ ή στο εστιατόριο.

5.Ζέστανε το νερό: Οι έρευνες δείχνουν ότι το ζεστό νερό και όχι το κρύο νερό πριν από κάθε γεύμα μπορεί να σε ‘χορτάσει’ με αποτέλεσμα να καταναλώσεις λιγότερες θερμίδες.

6.Μην τρως μόνη σου: Όταν οι άνθρωποι τρώνε μόνοι τους αφήνονται και τρώνε μεγάλες ποσότητες, για αυτό κάθε φορά που τρως καλό είναι να τρως με παρέα!

7.Βγάλε φωτογραφία: Εάν βγάζεις φωτογραφία των γευμάτων που τρως καθημερινά, θα μπορείς να υπολογίζεις τις ημερήσιες θερμίδες που καταναλώνεις και να δεις που κάνεις λάθος!

8.Άναψε ένα κερί: Οι ειδικοί υποστηρίζουν ότι η μυρωδιά της βανίλιας που έχουν κάποια κεριά, μπορούν να σε βοηθήσουν να μην έχεις λιγούρες και να σου κόψουν την όρεξη… όταν δεν πεινάς πραγματικά.