6 αποτελεσματικοί τρόποι για να σταματήσεις το βραδινό τσιμπολόγημα

6 Σεπτεμβρίου 2016

Το βραδινό τσιμπολόγημα μπορεί να σε γεμίσει με τύψεις, κιλά αλλά και να καταστρέψει τη δίαιτά σου, αφού αντί να χρησιμοποιείς τις θερμίδες που καταναλώνεις για ενέργεια απλά τις αποθηκεύεις! Ανακάλυψε 6 τρόπους για να σταματήσουν οι λιγούρες και τα βραδινά σνακ:

Λιγούρες; Τι ώρα έχεις λιγούρες και συνήθως ποια φαγητά λαχταράς; Σημείωσε τις συνήθειές σου ώστε να μπορείς να τις αντιμετωπίσεις.

Πρωτεΐνη: Πρόσθεσε πρωτεΐνη στα γεύματά σου. Έτσι θα παραμένεις περισσότερο χορτάτη μετά από κάθε γεύμα και δεν θα πεινάς αργά το βράδυ.

Τσαγάκι! Μια κούπα ζεστό τσάι με βότανα μπορεί να ξεγελάσει τις λιγούρες ειδικά αν πιεις ένα χαλαρωτικό τσάι πριν κοιμηθείς!

Περπάτημα: Μπορεί να μην θέλεις να κάνεις βόλτες αργά το βράδυ, όμως αν θέλεις να διατηρήσεις τη σιλουέτα σου, θα κάνει τη θυσία. Όταν αρχίσεις να πεινάς κάνε μια βόλτα για να κοιμηθείς εύκολα και χωρίς λιγούρες.

Να κοιμάσαι περισσότερο: Όταν δεν κοιμάσαι αρκετά, το μυαλό σου μπορεί να αρχίσει να πιστεύει ότι πεινάς, λόγω έλλειψης ενέργειας.  Με λίγα λόγια, όσο περισσότερο ξενυχτάς, τόσο περισσότερο πεινάς!

Υγιεινές επιλογές: Αν δεν μπορείς να αντισταθείς στο τσιμπολόγημα, τουλάχιστον προσπάθησε να καταναλώσεις κάτι υγιεινό κι ελαφρύ, όπως λίγους ξηρούς καρπούς ή φρούτα.