5 υγιεινές τροφές που τρως λάθος

9 Σεπτεμβρίου 2016

Οι υγιεινές τροφές, τα λαχανικά, τα φρούτα και τα όσπρια, είναι μέρος μιας ισορροπημένης διατροφής, όμως είσαι σίγουρη ότι παίρνεις όλα τα θρεπτικά συστατικά τους;

Ο τρόπος που μαγειρεύεις τα λαχανικά ή τα όσπρια μπορεί να καταστρέψει κάποια θρεπτικά συστατικά ενώ ο τρόπος που τα σερβίρεις μπορεί να προσθέσει θερμίδες χωρίς να το καταλάβεις. Δες ποιες τροφές συνήθως δεν σερβίρουμε σωστά:

Γλυκοπατάτες

Πλούσιες σε βιταμίνη Α και αντιοξειδωτικά, οι γλυκοπατάτες είναι ιδανικές για μια υγιεινή διατροφή. Οι περισσότεροι, βέβαια, τις τηγανίζουν με αποτέλεσμα να προσθέτουν στο πιάτο τους θερμίδες και λιπαρά. Επίλεξε να τις βράσεις για να επωφεληθείς από τις φυτικές ίνες που προσφέρει.

 

Φασόλια

Ιδανικά για το μεσημεριανό σου αλλά και σαν σαλάτα, τα φασόλια είναι απαραίτητα στη διατροφή σου. Αν επιλέξεις, όμως, την ευκολία της κονσέρβας τότε μπορεί να μην κάνεις την πιο υγιεινή επιλογή. Βρες χρόνο για να μουλιάζεις και να μαγειρεύεις στο σπίτι τα φασόλια. Οι συνταγές είναι αμέτρητες.

 

Αποξηραμένα φρούτα

Τα αποξηραμένα φρούτα είναι πεντανόστιμα και ιδανικά για τις στιγμές που θέλεις κάτι γλυκό. Φρόντισε όμως να βρεις αποξηραμένα φρούτα χωρίς ζάχαρη γιατί διαφορετικά οι θερμίδες αυξάνονται δραματικά!

 

Μήλα

Ένα μήλο την ημέρα είναι απαραίτητο αφού είναι πλούσιο σε φυτικές ίνες, χορταίνει και έχει πολλές βιταμίνες και ιχνοστοιχεία. Μήπως όμως κάθε φορά που το σερβίρεις, μένουν στο πιάτο σου μόνο μερικά από αυτά; Αν συνηθίζεις να τα ξεφλουδίζεις, τότε ναι! Φάε το μήλο σου με τη φλούδα για να πάρεις όλα τα θρεπτικά συστατικά που σου προσφέρει.

 

Μπρόκολο

Οι περισσότεροι άνθρωποι δεν μπορούν να καταναλώσουν το μπρόκολο ωμό, με αποτέλεσμα να το βράζουν. Αν το αφήσεις να βράσει, όμως, αρκετή ώρα τότε μάλλον θα χάσει κι όλα τα θρεπτικά συστατικά του. Ιδανικά θα το μαγειρέψεις στον ατμό ή θα το σοτάρεις για ελάχιστα λεπτά.