5 λόγοι να ξεκινήσεις σήμερα κιόλας το κολύμπι

19 Ιουλίου 2014

Το καλοκαίρι σίγουρα οι παραλίες μας έχουν την τιμητική τους κι εσύ, όπως κι εμείς, τις τιμάς δεόντως, πόση όμως ώρα περνάς στ’ αλήθεια στην θάλασσα;

Μήπως προτιμάς την σκιά της ομπρέλας και την άνεση της ξαπλώστρας στο μεγαλύτερο μέρος της επίσκεψής σου στην παραλία και ρίχνεις κάπου κάπου και καμιά βουτιά, όταν σε πιάνει η ζέστη;

Σε περίπτωση που ισχύουν τα παραπάνω, έχουμε να σου πούμε πως απλά χάνεις ίσως την καλύτερη ευκαιρία για γυμναστική. Φυσικά κι εννοούμε το κολύμπι, κι αυτό γιατί:

1.Στο νερό όσο και να γυμναστείς γλιτώνεις από το ένα και μοναδικό πιο εκνευριστικό πρόβλημα του γυμναστηρίου, τον ιδρώτα!

2. Η αντίσταση που δημιουργεί το νερό, ασκεί ομοιόμορφα όλο σου το σώμα, από τα χέρια και την πλάτη, μέχρι τους κοιλιακούς, τους μηρούς, τις γάμπες και τους γοφούς. Αυτό κι αν είναι πλήρες πρόγραμμα!

3. Προστατεύει τις κλειδώσεις σου από τυχόν τραυματισμούς, σε αντίθεση με άλλες ασκήσεις cardio, όπως τρέξιμο ή ποδήλατο.

4. Είναι free! Σκέψου μόνο πως στο εξωτερικό πληρώνουν τσουχτερότατες συνδρομές σε γυμναστήρια και κλειστές πισίνες για να έχουν αυτό που εσύ μπορείς να απολαύσεις δωρεάν.

5. Μπορεί να κάνει καλό στο δέρμα σου, ειδικά αν έχεις πρόβλημα ακμής ή έχεις κάποια πληγή που επουλώνει, καθώς το αλάτι μπορεί να «ψήσει» τις προβληματικές περιοχές και στ’ αλήθεια να κάνει θαύματα.