Πόσο πολύ έχει αλλάξει ο τρόπος που ψωνίζουμε ρούχα; Η ινδική εταιρεία online shopping ‘Myntra’ έφτιαξε ένα βίντεο για να αποδείξει ότι το shopping με την πάροδο των χρόνων γίνεται ολοένα και πιο προσωπικό. Από τον ράφτη της γειτονιάς που έραβε πουκάμισα, φορέματα και μπλούζες από ένα κομμάτι ύφασμα και τους πωλητές ρούχων που επισκέπτονταν τα σπίτια μέχρι τα high street μαγαζιά και το online shopping, φτάσαμε στην εποχή που μπορούμε να αποκτήσουμε ένα ρούχο με το πάτημα ενός κουμπιού από το κινητό μας.
Τελικά, η τεχνολογία μας έχει διευκολύνει στα ψώνια μας ή τα έχει κάνει πιο αδιάφορα;