Χάσε λίπος από την κοιλιά σε 10 μέρες

14 Οκτωβρίου 2015

Η αλήθεια είναι ότι για να χάσεις το λίπος από την περιοχή της κοιλιάς πρέπει να χάσεις λίπος συνολικά. Για να το καταφέρεις αυτό πρέπει να τρως υγιεινά και να καις περισσότερες θερμίδες από όσες καταναλώνεις. Εντούτοις, υπάρχουν τρόποι για να επισπεύσεις κάπως την διαδικασία. Φρόντισε να τρως τροφές που δεν περιέχουν λιπαρά, ζάχαρη και αλάτι και ακολούθησε ένα πρόγραμμα γυμναστικής που θα στοχεύει στην περιοχή της κοιλιάς.

Οι ειδικοί συνιστούν ασκήσεις με εναλλαγές στην ένταση αλλά και το τρέξιμο για να αποκτήσεις flat κοιλιά. Εάν όμως δεν έχεις τον χρόνο αλλά ούτε και την διάθεση να ‘λιώνεις’ κάθε μέρα στο γυμναστήριο, μπορείς να κάνεις τις παρακάτω ασκήσεις που διαρκούν μόλις 7 λεπτά και τις κάνεις άνετα και στο σπίτι σου.