Τι να φας αντί για γλυκό (και να μην παχύνεις)

19 Απριλίου 2015

Σύμφωνα με τις έρευνες, κάθε φορά που έχουμε επιθυμία για γλυκό δεν ‘αναζητάμε’ κάποιο θρεπτικό συστατικό που μας λείπει, αντιθέτως οι λιγούρες αυτές είναι αποτέλεσμα της ‘συναισθηματικής κατανάλωσης φαγητού’ ή κακών συνηθειών. Γνωρίζοντας, λοιπόν, ότι ο οργανισμός σου δεν σου στέλνει μηνύματα ότι χρειάζεσαι σοκολάτα (δεν έχεις άλλωστε αναρωτηθεί γιατί δεν έχεις την ίδια λιγούρα για λαχανικά;) μπορείς να βρεις τρόπους να αποφύγεις αυτή την κακή συνήθεια. Βρίσκοντας υγιεινές εναλλακτικές στα γλυκά που περιέχουν ζάχαρη και λιπαρά θα μπορέσεις να ικανοποιήσεις τις λιγούρες χωρίς να πάρεις πολλές θερμίδες.

Αντί για σοκολάτα…

  • Επιλέξτε 30 γραμμάρια μαύρης σοκολάτας με 70% κακάο που περιέχει αντιοξειδωτικά και λιγότερη ζάχαρη.
  • Μια μπανάνα με μαύρη σοκολάτα: Λιώσε την σοκολάτα υγείας και περίχυσέ την πάνω από μια κομμένη μπανάνα
  • Σοκολάτα με γιαούρτι: Αναμείξτε 170 γραμμάρια γιαούρτι με δύο κουταλιές κακάο. Αν θέλετε προσθέστε λίγο μέλι!

Αντί για γλύκισμα…

  • Αποξηραμένα δαμάσκηνα: Επίλεξε τα δαμάσκηνα που είναι γλυκά και περιέχουν 25 θερμίδες το καθένα.
  • Αποξηραμένοι χουρμάδες: Περιέχουν φυτικές ίνες και θα σε χορτάσουν!
  • Ρόδι: Ένα φρέσκο ρόδι περιέχει λίγες θερμίδες και φυτικές ίνες που θα σε χορτάσουν και θα ικανοποιήσουν την όρεξή σου για κάτι γλυκό

Αντί για σνακ…

  • Ποπ κορν: Φτιάξε μια μερίδα ποπ κορν από καλαμπόκι μόνη σου στο σπίτι για να μειώσεις τις θερμίδες.
  • Φιστίκια Αιγίνης: 30 γραμμάρια φιστίκια Αιγίνης παρέχουν την απαραίτητη πρωτεΐνη αλλά και φυτικές ίνες με μόλις 160 θερμίδες.
  • Δημητριακά: Επίλεξε δημητριακά με φρούτα χωρίς ζάχαρη και συνδύασέ το με γιαούρτι ή γάλα.

 

Πηγή: ΓΥΝΑΙΚΑ