Τεντώσε τους πιασμένους σου μυς και διώξε την κούραση με τις καλύτερες ασκήσεις yoga

6 Δεκεμβρίου 2014

Πάει κι αυτή η βδομάδα και ήδη νιώθεις την κούραση συσσωρευμένη στο σώμα σου, από τους ώμους και τα χέρια μέχρι τη μέση και τα πόδια σου.  Οι γρήγοροι ρυθμοί ζωής κάνουν συχνά την χαλάρωση και την "ολική επαναφορά" μας μια ουτοπική προσπάθεια, αφού σχεδόν ποτέ δεν καταφέρνουμε να χαλαρώσουμε πλήρως, με αποτέλεσμα η πίεση και το άγχος να έρχονται και να συσσωρεύονται σε κάθε σημείο του σώματός μας.

Αν κι εσύ όπως εγώ, νιώθεις μονίμως "πιασμένη"  και σφιγμένη, θα αγαπήσεις τη yoga. Κι αυτό γιατί με λίγες μόνο διατάσεις μπορεί να χαλαρώσει τους μυς σου και να... γεμίσει τις μπαταρίες σου με ενέργεια αλλά και ευεξία.

Σήμερα η Αφροδίτη Πατρικίου μας δείχνει μερικές στάσεις ιδανικές για εμάς που περνάμε τον περισσότερο χρόνο της ημέρας μας καθισμένες σε ένα γραφείο και που συχνά επιβαρύνουμε τόσο τη πλάτη όσο και τα πόδια μας. Τι καλύτερο από το να ξεκινήσεις το πρωί σου με αυτές για να διώξεις την κούραση της εβδομάδας και να γεμίσεις θετική ενέργεια;

Για περισσότερες ασκήσεις yoga,  fitness tips και πολλά περισσότερα, JOY It's inside you, κάθε Σάββατο και Κυριακή στις 14.50 στο Mega