Πώς θα χάσεις γρήγορα 3 κιλά!

3 Ιανουαρίου 2017
πώς θα χάσεις κιλά

Οι γιορτές έφυγαν, τα κιλά έμειναν! Όπως και να το κάνεις, η εορταστική περίοδος δεν επιτρέπει να «γλυτώσεις» από τις εξτρά θερμίδες- και δεν θέλεις κιόλας, εδώ που τα λέμε! Ωστόσο, τώρα ήρθε η στιγμή να συμμαζευτούμε, να μπούμε και πάλι σε πρόγραμμα, ε, και να απαλλαγούμε από εκείνα τα 2- 3 κιλά με τα οποία υποδεχτήκαμε τη νέα χρονιά.

Αν θες, λοιπόν, να χάσεις εύκολα και γρήγορα αυτά τα κιλά ακολούθησε τις εξής συμβουλές:

1-      Πίνε δυο ποτήρια νερό πριν από κάθε γεύμα: Δεν είναι η πρώτη φορά που ακούς ότι πρέπει να πίνεις 2 λίτρα νερό την ημέρα, περιορίζει την όρεξή σου, συν τις άλλοις. Οπότε, δυο ποτήρια νερό πριν φας, θα σε βοηθήσουν να φας μικρότερη μερίδα.

2-      Πιες τσάι, ή άλλα ροφήματα, δυο με τρεις φορές την ημέρα: Αποτοξίνωση σημαίνει πολλά υγρά, οπότε, αν δεν τα καταφέρνεις μόνο με το νερό, το πράσινο τσάι κι άλλα διουρητικά ροφήματα (φυσικοί χυμοί ή χυμοί λαχανικών), που θα σε απαλλάξουν από την κατακράτηση και το «πρήξιμο», είναι ό,τι χρειάζεσαι.

3-      Συμπλήρωσε 8 ώρες ύπνου καθημερινά: Όταν κοιμάσαι ένα 8ώρο την ημέρα, ο οργανισμός σου είναι έτοιμος να απαλλαγεί από τις ορμόνες του στρες και ο μεταβολισμός σου λειτουργεί καλύτερα.

4-      Απόφυγε τις επεξεργασμένες τροφές, τη ζάχαρη και τα γαλακτοκομικά: Επέλεξε ολικής αλέσεως προϊόντα, φάε γιαούρτι και πολλά λαχανικά και φρούτα.

5-      «Σφίξε» την κοιλιά: Μια άσκηση ιδανική για να σφίξει η κοιλιά σου, και να απαλλαγείς από το λίπος που έχει συγκεντρωθεί εκεί, είναι η «σανίδα». Κάνε κάθε μέρα!

6-      Ξέχνα το αλκοόλ: Δεν σου επιτρέπει να κοιμηθείς καλά, πράγματα που δεν θέλεις σύμφωνα με τα παραπάνω, σε γεμίζει θερμίδες και κάνει κατακράτηση.

7-      Κάνε έντονη άσκηση για 30 λεπτά κάθε μέρα: Η γυμναστική έντονης έντασης θα σε βοηθήσει να κάψεις θερμίδες.