Πώς θα αδυνατίσεις τρώγοντας κάθε μέρα γλυκό!

7 Δεκεμβρίου 2014
Πώς θα αδυνατίσεις τρώγοντας κάθε μέρα γλυκό!

Το έχεις βάλει σκοπό να χάσεις κιλά πριν τη Πρωτοχρονία, αλλά υπάρχει ένα βασικό πρόβλημα: Πώς θα αδυνατίσεις με τόσους γλυκούς… εορταστικούς πειρασμούς να σε περιτριγυρίζουν; Κι όμως μπορείς αρκεί να εντάξεις στην καθημερινή σου διατροφή αυτές τις λιποδιαλυτικές τροφές. Σε συνδυασμό μάλιστα με μια ισορροπημένη διατροφή που κρατά τις θερμίδες χαμηλά και μια πια άσκηση, όπως 30’ τρέξιμο την ημέρα, θα μπορείς να απολαύσεις τα γιορτινά ζαχαρωτά και σοκολατάκια χωρίς το άγχος της ζυγαριάς.

Πράσινο τσάι: Στην προκειμένη περίπτωση θα γίνει το αγαπημένο σου ρόφημα. Ζεστό ή κρύο, τα αποτελέσματά του είναι απλά θεαματικά. Ενίσχυσε τη δράση του για ακόμη μεγαλύτερες καύσεις ρίχνοντας μέσα μερικές φέτες λεμονιού (χωρίς φυσικά, να προσθέσεις ζάχαρη!)

Βρώμη: Αγαπημένη για πολλούς λάτρεις της υγιεινής διατροφής. Δεν μπορείς να φανταστείς πόσα πράγματα μπορείς να φτιάξεις με τη βρώμη. Από ψωμί μέχρι κουλουράκια και γλυκά. Δοκίμασέ την και θα μας θυμηθείς!

Ψωμιά και δημητριακά ολικής άλεσης: Αντικατέστησε το λευκό με ένα ολικής αλέσεως. Όσο για το πρωινό σου, προτίμησε να καταναλώνεις ένα  μπολ δημητριακών το οποίο και θα σου  χαρίσει ευεξία, θα ενεργοποιήσει το μεταβολισμό σου και θα σε βοηθήσει να μείνεις χορτάτη για περισσότερο, αποφεύγοντας έτσι τις… συχνές επισκέψεις στο ψυγείο.

Αμύγδαλα ωμά: Βάλε μερικά αμύγδαλα σε ένα μπολ και έχε τα πάντα δίπλα σου στο γραφείο ή στη τσάντα σου. Κατά τη διάρκεια της ημέρας φρόντισε να «τσιμπάς» μερικά. Εκτός απο λιποδιαλυτική δράση, περιέχουν και πολλές βιταμίνες!

Γαλοπούλα, κοτόπουλο και άλλα άπαχα κρέατα και ψάρια: Τα γεύματά σου πρέπει να αποτελούνται κυρίως από αυτά, αν επιθυμείς να κρατήσεις τις θερμίδες που καταναλώνεις χαμηλά ώστε και  να χάσεις το περιττό λίπος και να απολαύσεις μια μικρή γλυκιά «αμαρτία» μέσα στη μέρα σου. Συνόδευσέ τα με λαχανικά ή σαλάτα. Δοκιμάσέ το για μερικές ημέρες και δε θα πιστεύεις για το πότε… ξεφούσκωσε η κοιλίτσα σου!

Ελαιόλαδο: Μην ξεχνάς να προσθέτεις μία μικρή ποσότητα ελαιόλαδου στα γεύματά σου. Δε χρειάζονται υπερβολές, ίσα ίσα να μην είναι το φαγητό εντελώς στεγνό. Μπορείς επίσης, να φτιάξεις ένα τέλειο dressing με μια κουταλιά ελαιόλαδου, λίγο φρέσκο χυμό λεμονιού και μυρωδικά και να το χρησιμοποιήσεις τόσο στις σαλάτες όσο και τη μαγειρική σου.

Μήλα και αχλάδια: Ένα μήλο την ημέρα εκτός από  το γιατρό, κάνει και τα περιττά κιλά, πέρα! Στη δική μας περίπτωση, θα κάνει και τα περιττά κιλά. Θα γίνει το απόλυτο γευστικό και χορταστικό σου σνακ μέσα στην ημέρα.

Σπανάκι και άλλα πράσινα φυλλώδη λαχανικά: Όλα τα λαχανικά (και γενικώς ό,τι είναι πράσινο) μπορούν να σε βοηθήσουν  να κάψεις λίπος. Μία σαλάτα με λίγο κοτόπουλο αποτελεί ένα από τα πιο κλασικότερα γεύματα μίας δίαιτας και θα σου προσφέρει τις απαραίτητες φυτικές ίνες αλλά και βιταμίνες που έχεις ανάγκη ώστε να κρατήσεις το μεταβολισμό σου ενεργό.

Γλυκές... άπαχες αμαρτίες:  Σε έπιασε λιγούρα; Αυτές οι γλυκές και χαμηλές σε θερμίδες λιχουδιές είναι οι καλύτεροι σύμμαχοί σου:

Μαύρη σοκολάτα (μικρές ποσότητες)
Γλυκά του κουταλιού
Ρυζογκοφρέτα ή μπάρες δημητριακών με λεπτή στρώση μαύρης σοκολάτας
Μαρμελάδες με 0% ζάχαρη
Άπαχο ζελέ με φρούτα
Επιδόρπια γιαουρτιού χωρίς ζάχαρη
Παστέλι