Πώς χάνουμε κιλά με μια απλή δίαιτα!

22 Ιουνίου 2013

Σύμφωνα με τους ρυθμούς που ζούμε, δυστυχώς δεν έχουμε χρόνο να προσέξουμε την διατροφή μας. Αυτή λοιπόν είναι μία ειδικά σχεδιασμένη δίαιτα για τις πολυάσχολες γυναίκες. Αυτό που πρέπει να κάνουμε είναι να βάλουμε ένα πρόγραμμα και να το τηρήσουμε.

1) Για πρωινό να τρώμε δημητριακά, (όποια μας αρέσουν) με χαμηλά λιπαρά γάλα. Μέσα στην εβδομάδα μπορούμε να πειραματιζόμαστε με τα δημητριακά που θα τρώμε.

2) Να βάλουμε στην διατροφή μας φρέσκα φρούτα και λαχανικά και να τα προτιμάμε ως το απογευματινό μας σνακ.

3) Να πίνουμε πολύ νερό. Εάν όμως χρειαζόμαστε κάτι δροσιστικό εκτός από το νερό, τότε να πίνουμε φρέσκους χυμούς με πολλά φρούτα.

4) Μπορούμε να τρώμε σαλάτες με λάχανο –καρότο, σπανάκι με φασόλια, και να τις συνοδεύουμε με παγωμένο τσάι και λεμόνι χωρίς ζάχαρη. Μπορούμε να προσθέσουμε μερικές σταφίδες.

5) Από απογευματινά σνακ μπορούμε να τρώμε 5 φράουλες, 1 πορτοκάλι, 5 μικρά καρότα, ένα μήλο και λίγα σταφύλια.

6) Για το μεσημέρι, μαγειρεύουμε ότι μαγειρεύαμε και πριν. Δεν χρειάζεται να το παρακάνουμε με τις μερίδες, αλλά μην φτάσουμε και στο άλλο άκρο. Δεν χρειάζεται στερήσουμε τον οργανισμό μας.

7) Για το δείπνο είναι προτιμότερο να ξεκινήσουμε να τρώμε μία σαλάτα και ένα μπολ με φρούτα. Να πίνουμε αρκετό νερό.

8) Να αποφεύγουμε τα τσιμπολογήματα κατά την διάρκεια της ημέρας. Αν είμαστε στην δουλειά μπορούμε να παίρνουμε μαζί μας, φρούτα ή μπάρα δημητριακών. Να τρώμε σωστές μερίδες που να μας δίνουν ενέργεια.

9) Να εντάξουμε στο πρόγραμμά μας 15 λεπτά άσκηση με διάδρομο ή ελλειπτικό.

10) Να κοιμόμαστε όσο χρειαζόμαστε.

11) Μπορούμε να ξεκινήσουμε νέες δραστηριότητες στη ζωή μας.

Καλή μας αρχή!