Πρωινό:Τι θα φας για να κάψεις ακόμη περισσότερες θερμίδες μέσα στη μέρα

11 Δεκεμβρίου 2014
Πρωινό: Τι θα φας για να κάψεις περισσότερες θερμίδες

Μήπως σνομπάρεις το πρωινό; Αν ναι, τότε δε ξέρεις τι χάνεις (σίγουρα όμως, όχι κιλά).Δεν λένε τυχαία πως το πρωινό είναι το σημαντικότερο γεύμα της ημέρας. Είναι αυτό που σε γεμίζει ενέργεια και «βάζει μπρος» το μεταβολισμό σου ώστε να ξεκινήσει να κάνει καύσεις. Δυστυχώς πολλές από εμάς έχουμε συνηθίσει να το παραλείπουμε, περιορίζοντάς το πρωινό μας μενού σε έναν καφέ και ένα τοστ -το πολύ-  κι όμως αυτό που δε γνωρίζουμε είναι πως ενώ εκείνη τη στιγμή νομίζουμε εσφαλμένα πως γλιτώνουμε θερμίδες, στην πραγματικότητα μειώνουμε στο μισό τις πιθανότητές μας για γρήγορο και ουσιαστικό αδυνάτισμα.

Έρευνες έδειξαν πως άνθρωποι που παίρνουν πρωινό καταναλώνουν 1000 θερμίδες λιγότερες την ημέρα σε σχέση με τους υπόλοιπους! Μήπως να το ξανασκεφτείς;

Για την ακρίβεια, υπάρχουν μαγικές τροφές οι οποίες όχι μόνο δεν επιβαρύνουν το σώμα με θερμίδες, αλλά αντίθετα αδυνατίζουν. Εμείς σου δίνουμε 4 ενδεικτικές breakfast ιδέες. Πρόσθεσέ τες στο καθημερινό σου πρόγραμμα και θα μας θυμηθείς.

1. Αυγά βραστά ή ομελέτα με ένα κρόκο και δυο ασπράδια, ντοματίνια ψιλοκομμένα και μανιτάρια μαζί με 1 φέτα πολύσπορο ψωμί και καφέ (σκέτο ή με γλυκαντική ουσία) ή τσάι σκέτο.

2. 3 κουταλιές της σούπας βρώμη με μια χούφτα καρύδια, γάλα χωρίς λιπαρά και κανέλα. Η βρώμη είναι το ιδανικό πρωινό γιατί σε χορταίνει για περισσότερη ώρα και κάνει τον οργανισμό σου να καίει περισσότερες θερμίδες για να την χωνέψει. Τα καρύδια είναι τροφή ιδανική για τον έλεγχο του σωματικού βάρους αφού εκτός του ότι είναι αντιοξειδωτικά, δημιουργούν και αυτά αίσθημα κορεσμού. Όσο για την κανέλα; Μελέτες έχουν δείξει πως βάζει το μεταβολισμό να δουλέψει στο φουλ!

3. Smoothie με γιαούρτι, μπανάνα ή μήλο, ginger και αμύγδαλα. Τα smoothies δίνουν ενέργεια, χορταίνουν και είναι πολύ υγιεινά αφού περικλείουν όλα τα θρεπτικά συστατικά των φρούτων και των ξηρών καρπών.

4. Δυο φέτες μαύρο ψωμί με βραστή γαλοπούλα και ένα βραστό αυγό. Η πρωτεΐνη που θα πάρεις από αυτό το πρωινό θα σε βοηθήσει να κάψεις λίπος και να ξεκινήσεις τη μέρα σου γεμάτη ενέργεια.

Bonus Tips:

Ρίξε στα smoothies, στα δημητριακά και στο γιαούρτι σου λιναρόσπορο καθώς είναι μια βασική υπερτροφή ιδανική για την καταπολέμηση της κυτταρίτιδας.

Με το που ξυπνήσεις το πρωί πιες  ένα ποτήρι ζεστό νερό με μερικές σταγόνες λεμονιού. Θα βοηθήσει τον οργανισμό σου να  “καθαρίσει” και θα ενεργοποιήσει το μεταβολισμό σου με το… «καλημέρα σας!»

Πίνε όσο πιο συχνά μπορείς πράσινο τσάι. Τα οφέλη του είναι αμέτρητα!