Diet Tips 21/11: Οι 3 πιο απλές συνήθειες που θα σε βοηθήσουν να χάσεις κιλά!

21 Νοεμβρίου 2016
diet+tips

Για να χάσεις κιλά, μάλλον θα πρέπει να αλλάξεις, γι’ αρχή, τον τρόπο που σκέφτεσαι. Τους βασικούς κανόνες τους γνωρίζεις, τι πρέπει να τρως, πότε να το τρως και ό,τι πρέπει να αθλείσαι, ωστόσο μήπως ο αυστηρός τρόπος που αντιμετωπίζεις τη διατροφή σου (στερείσαι τα πάντα) ή η αδυναμία σου να ξεκινήσεις γυμναστική «σαμποτάρουν» την προσπάθειά σου;

Υπάρχουν, λοιπόν, τρεις πολύ απλές συνήθειες που μπορούν να ξεμπλοκάρουν το μυαλό σου και να σε χαλαρώσουν προκειμένου να πετύχεις τον στόχο σου: να αδυνατίσεις!

1-Σταμάτα να συγκρίνεις τον εαυτό σου με τις super fit/ super slim διάσημες ή και γνωστές σου! Κάνε μια αποχή από τα Social Media, για αρχή, ώστε να μην έχεις καθημερινή επαφή με φωτογραφίες που μπορεί να σου προκαλούν …κατάθλιψη. Όχι, κι εσύ μπορείς να φτάσεις εκεί, αλλά δεν χρειάζεται η διαδικασία να είναι ψυχοφθόρα (να αγχωθείς, δηλαδή, να ...φτάσεις τις άλλες!)

2- Ξεκίνα να μετράς την απόδοσή σου στη γυμναστική. Ξεκίνα μ’ ένα διάδρομο στο σπίτι σου, ή στο γυμναστήριο, καταγράφοντας τα χιλιόμετρα που κάθε φορά διανύεις. Όσο περισσότερο αυξάνεις σε άσκηση, τόσο θα αυξάνει η αυτοπεποίθησή σου και θα προσπαθείς περισσότερο!

3- Μην είσαι αυστηρή με τη διατροφή σου! Δεν υπάρχουν «καλές» και «κακές» τροφές, τις οποίες αν καταναλώσεις θα πρέπει να τιμωρήσεις τον εαυτό σου. Υπάρχει το «μέτρο», υπάρχει το «μερικές φορές», υπάρχει το «κάθε μέρα», υπάρχουν άλλα πράγματα που καθορίζουν το πώς θα πρέπει να σκέφτεσαι τη διατροφή σου. Ο στόχος, εξάλλου, είναι να «χτίσεις» σωστές διατροφικές συνήθειες, κι όχι να χάσεις γρήγορα κιλά – και να τα ξαναπάρεις εξίσου γρήγορα!