Οι οκτώ σούπερ τροφές της άνοιξης που σε βοηθάνε να αδυνατίσεις!

18 Μαρτίου 2014

Η άνοιξη μπήκε για τα καλά και η αντίστροφη μέτρηση για το project "σώμα παραλίας" έχει ήδη ξεκινήσει. Επειδή όμως η σωστή διατροφή δεν είναι αγώνας δρόμου, πάρε μία ανάσα και υιοθέτησε έναν υγιεινό τρόπο ζωής. Σου έχουμε τις κατάλληλες σούπερ τροφές που θα τονώσουν τον μεταβολισμό και το ανοσοποιητικό σου σύστημα, θα σε βοηθήσουν να έχεις ενέργεια και θα κάνουν καλό στη συνολική σου υγεία.

Ιπποφαές: "Αυτή η σούπερ τροφή έχει συνδεθεί με το νεανικό δέρμα" λέει η Brooke Alpert, RD. Είναι η υψηλότερη φυσική πηγή σε ωμέγα-7 λιπαρά οξέα, καθώς και σε βιταμίνες, ανόργανα άλατα και πάνω από 190 φυτοθρεπτικά συστατικά.

Κομπούχα: Πρόκειται για ένα τσάι που έχει υποστεί ζύμωση έχει συνδεθεί με την τόνωση του ανοσοποιητικού συστήματος, βελτιώνοντας την πέψη και τη λειτουργία του ήπατος.

Ραβέντι: Μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως φυσικό γλυκαντικό όταν συνδυάζεται με άλλα φρούτα ή μπαίνει σε πίτες.Δεδομένου ότι είναι μία πλούσια πηγή αντιοξειδωτικών και βιταμινών, συμπεριλαμβανομένων, του ασβεστίου και της λουτεΐνης, η οποία έχει πολλά υγιή οφέλη που σχετίζονται με το δέρμα και τα μάτια, δεν έχεις παρά να το εντάξεις στη διατροφή σου.

Δαμάσκηνα: Έρευνα δείχνει ότι αυξάνουν την ικανότητα του οργανισμού στην απορρόφηση του σιδήρου, κάτι που σχετίζεται με την υψηλή περιεκτικότητα σε βιταμίνη C. Δεδομένου ότι είναι μία πλούσια πηγή αντιοξειδωτικών, ενισχύουν το ανοσοποιητικό σύστημα, όταν καταναλώνονται τακτικά.

Ρόκα: "Περιέχει 8 φορές περισσότερο ασβέστιο, 5 φορές περισσότερες βιταμίνες A, C και Κ και 4 φορές περισσότερο σίδηρο σε σχέση με το απλό μαρούλι" λέει ο Kieth Kantor, RD.

Νεαροί βλαστοί: Δεν κάνουν μόνο πιο τραγανές τις πολύχρωμες σαλάτες, αλλά και πιο θρεπτικές. Πλούσιοι σε φυτικές ίνες και βιταμίνες Α, Β, C, και Ε, οι βλαστοί σου δίνουν ενέργεια και μπορούν να βοηθήσουν στην απώλεια βάρους.

Ρόδι: Λόγω του χαμηλού γλυκαιμικού δείκτη που έχουν τα ρόδια, δεν έχουν αντίκτυπο στα σάκχαρα του αίματος. Η σύστασή τους επιδρά θετικά στα αιμοφόρα αγγεία, μειώνοντας τον κίνδυνο καρδιακής προσβολής και υψηλής αρτηριακής πίεσης.

Φαιοφύκη: Πλούσια σε βιταμίνες και ασβέστιο, η φαιοφύκη έχει πολλά οφέλη για την υγεία που σχετίζονται με τον αυξημένο μεταβολισμό και τα επίπεδα ενέργειας. Θα την βρεις σε καταστήματα υγιεινής διατροφής και μπορείς να την βάλεις σε σούπες και stirfrys.