5 λόγοι για να κοιμηθείς φορώντας μόνο το άρωμά σου

29 Ιουλίου 2014

Η Marylyn Monroe, όταν είχε ρωτηθεί το 1952 από το περιοδικό Life, τι φορούσε το βράδυ για να κοιμηθεί, είχε δώσει την αινιγματικά παιχνιδιάρικη απάντηση, «Μερικές σταγόνες Chanel No5». Αυτή της η δήλωση δημιούργησε ένα μοναδικό θρύλο γύρω από την έννοια της απόλυτης θηλυκότητας και την σύνδεσή της με το διάσημο μπουκαλάκι του Οίκου Chanel.

Όμως, πέραν του αισθησιασμού και της ελευθερίας που κρύβει μια τέτοια κίνηση, υπάρχουν πολλά περισσότερα κρυμμένα οφέλη στο να αποχωριστείς τις πιζάμες σου και να κοιμηθείς… φορώντας μόνο το άρωμά σου.

Καλύτερη ποιότητα ύπνου: Σύμφωνα με μια Αυστραλιανή έρευνα, συχνά η αϋπνία ή ένας άστατος ύπνος, μπορεί να οφείλονται στην υψηλή θερμοκρασία του σώματος (ή του περιβάλλοντος) κατά τη διάρκεια της νύχτας. Αυτό σημαίνει πως τα συνθετικά ρούχα, τα παπλώματα ή τα σκεπάσματα που χρησιμοποιούμε, αυξάνουν τη θερμοκρασία του σώματος στη διάρκεια της νύχτας, προκαλώντας ασυνέχειες και διακοπές στον κύκλο του ύπνου μας, μη αφήνοντάς μας να πέσουμε σε «βαθύ ύπνο» και να ξεκουραστούμε.

Μπορεί να σε βοηθήσει να αδυνατίσεις: Όταν κοιμάσαι, η θερμοκρασία του σώματός σου πέφτει σταδιακά κι οργανισμός σου καλείται να λειτουργεί έτσι ώστε να την κρατά σε σταθερά επίπεδα. Αν η θερμοκρασία του δωματίου όμως, είναι λίγο πιο δροσερή (ή δεν κοιμάσαι με κάποιο πάπλωμα ή σκέπασμα) το σώμα καίει περισσότερη ενέργεια, άρα και θερμίδες, έτσι ώστε να κρατήσει τη θερμοκρασία σου σταθερή. Ταυτόχρονα, ένας καλός και αναζωογονητικός ύπνος, θα κρατήσει τα επίπεδα κορτιζόλης του οργανισμού σου χαμηλά, κάτι που πρακτικά σημαίνει πως όταν ξυπνήσεις θα έχεις λιγότερες λιγούρες για παχυντικές τροφές γεμάτες ζάχαρη.

Θα σε κάνει να δείχνεις νεώτερη και λαμπερή: Κρατώντας το σώμα και το δωμάτιό σου σε μια θερμοκρασία άνω των 21˚C, αποτρέπεις την παραγωγή μελατονίνης και αυξητικών ορμονών, οι οποίες είναι από τις σημαντικότερες αντιγηραντιές ορμόνες του οργανισμού, καθώς είναι εκείνες που κάνουν το δέρμα σου να δείχνει σιγηλό, νεανικό και λαμπερό. Για να ενισχύσεις τη παραγωγή μελατονίνης, προτίμησε να κοιμάσαι σε απόλυτο σκοτάδι (και σιγουρέψου πως οι συσκευές που υπάρχουν στο δωμάτιο, δεν παράγουν κάποια ακτινοβολία), ενώ να θυμάσαι πως οι αυξητικές ορμόνες παράγονται όταν η θερμοκρασία του σώματος πέφτει.

Καλυτερεύει την υγεία του κόλπου σου: Η Jennifer Landa, συγγραφέας του «The Sex Drive Solution for Women», εξηγεί πως το να κοιμάσαι γυμνή μειώνει την πιθανότητα ανάπτυξης επιβλαβών μικροοργανισμών στην περιοχή του κόλπου σου. Φυσικά η ευαίσθητη περιοχή σου έχει την δική της βιοποικιλότητα, όμως ο ζέστη, ο ιδρώτας και η υγρασία ενός κόλπου σε συνδυασμό με τα συνθετικά εσώρουχα που δεν αφήνουν τον αφήνουν να «αεριστεί» σωστά, αποτελούν τις ιδανικές συνθήκες για την ανάπτυξη επιβλαβών μικροοργανισμών.

Θα καλυτερεύσει τη σχέση με το σύντροφό σου: Το να αφήνεις το σώμα σου ακάλυπτο και εκτεθειμένο θα σε βοηθήσει να το αποδεχτείς και να το αγαπήσεις περισσότερο, ανακαλύπτοντας παράλληλα ξανά τον ερωτισμό σου. Εκτός αυτού, δεν μπορείς να παραβλέψεις πως μια τέτοια κίνηση αυξάνει τον ερωτισμό, αλλά και την οικειότητα με το σύντροφό σου. Αξίζει να αναφερθεί εδώ, πως αυτές οι «στενές επαφές» με τον αγαπημένο σου, αυξάνουν και τα επίπεδα οξυτοσίνης (η γνωστή και ως «ορμόνη της αγάπης») στον οργανισμό σας, η οποία συνδέεται με την σεξουαλικότητα, τον οργασμό, αλλά και την απόλυτη χαλάρωση… ό, τι πρέπει δηλαδή, για να έχεις μετά… τα πιο γλυκά όνειρα!