Δεν προλαβαίνεις να γυμναστείς; Fitness tips για να αδυνατίσεις χωρίς να το καταλάβεις!

19 Δεκεμβρίου 2014
Fitness tips για να αδυνατίσεις χωρίς να το καταλάβεις!

Αν το τελευταίο καιρό δεν έχεις καν χρόνο για να κοιμηθείς σωστά, πόσο μάλλον να γυμναστείς, σου έχουμε τη λύση! Όχι, δε θα χρειαστεί να αλλάξεις στο ελάχιστο τις καθημερινές σου συνήθειες και ναι, θα καταφέρεις να γυμναστείς ακόμη κι εκεί... που κάθεσαι!

Αυτά είναι τα fitness tips- μυστικά που πρέπει να γνωρίζεις:

-Για τέλειες γάμπες, μηρούς και γλουτούς χωρίς ίχνος από ψωμάκια και κυτταρίτιδα:

Πάρε τις σκάλες: Από τότε που απαρνήθηκα τις παθητικές μετακινήσεις με ασανσέρ και πόνταρα στις σκάλες, τα πόδια μου δεν ήταν ποτέ πιο γυμνασμένα (ακόμη κι από την περίοδο που πήγαινα γυμναστήριο). Τόλμησέ το!

Squat & Lunge στο... παρά πέντε: Δε χρειάζεται να ψάχνεις να χωρέσεις τη γυμναστική στο υπερφορτωμένο πρόγραμμά σου. Αρκεί να αξιοποιήσεις "πονηρά" τον κενό χρόνο σου. Την ώρα που περιμένεις να βράσει το νερό για τον καφέ σου, την ώρα που πλένεις τα δόντια σου, όσο περιμένεις την εκτύπωση εκείνου του fax, την ώρα που ζεσταίνεις το φαγητό σου, ακόμη και την ώρα των διαφημίσεων από την αγαπημένη σου σειρά, squat & lunge! Και  τα οπίσθιά σου θα δείχνουν πιο... bootylicious από ποτέ!

- Για κοιλιακούς πέτρα και φλατ κοιλίτσα χωρίς ίχνος από πιασηματάκια:

Ποδήλατο στο κρεβάτι: Με το που χτυπήσει το ξυπνητήρι, αντί να σηκωθείς απ' ευθείας από το κρεβάτι, παίξ' το λίγο "δύσκολη" και θα αποκτήσεις κοιλιά πλάκα, έτσι απλά. Πώς θα το καταφέρεις; Απλά κάνε 1 σετ των 10 επαναλήψεων "ποδήλατο"! Θυμήσου να κρατάς το ένα πόδι τεντωμένο και να φέρνεις τον αντίθετό αγκώνα όσο πιο κοντά στο λυγισμένο γόνατό σου μπορείς.

Ψαλίδια στο γραφείο: Αν η δουλεία σου απαιτεί να είσαι πολλές ώρες καθισμένη πίσω από ένα γραφείο, αυτή η άσκηση είναι σωτήρια, αφού και θα γυμνάσει τους κοιλιακούς σου και δεν θα σε καταλάβει κανείς! Φρόντισε να τεντώνεις όσο πιο ψηλά μπορείς τα πόδια σου και παράλληλα να σφίγγεις τους κοιλιακούς σου.

Σφίξε ντε! Μερικές φορές το να γυμνάσεις τους κοιλιακούς σου μπορεί να γίνει οπουδήποτε. Το μόνο που χρειάζεται είναι να μην τους αφήνεις στιγμή να... κάθονται, όταν κάθεσαι. Τι εννοώ; Την ώρα που είσαι καθιστή, οπουδήποτε, μάθε να δουλεύεις με τους κοιλιακούς και τις ανάσες σου. Πάρε μια μικρή ανάσα και στην εκπνοή σφίξε τους κοιλιακούς σου. Μέτρα 4, χαλάρωσε και συνέχισε. Μπορείς να κάνεις αυτή την άσκηση οπουδήποτε, ακόμη και μέσα στο λεωφορείο. Κανείς δεν θα το ξέρει, εκτός από εσένα και φυσικά... τους κοιλιακούς σου!

- Full-body cardio για να κάψεις λίπος:

Εδώ κατεβαίνεις: Αν δεν προλαβαίνεις να πας γυμναστήριο ή έστω για τρέξιμο, πόνταρε στο περπάτημα. Πηγαίνοντας ή γυρνώντας από τη δουλειά, κατέβα 1-2 στάσεις νωρίτερα και περπάτα.  Πρόσθεσε στη διαδρομή σου μικρά λοφάκια, σκάλες, ανηφόρες και κατηφόρες, αύξησε την ταχύτητα και δες τα νούμερα της ζυγαριάς να παίρνουν... τον κατήφορο!

-Για τέλεια μπράτσα χωρίς πλαδαρότητα και στήθος στητό:

Τα σωτήρια βάρη: Προμηθεύσου ένα ζευγάρι βαράκια που μπορείς να στερεώσεις στα χέρια σου και χρησιμοποίησέ τα όσο βουρτσίζεις τα δόντια σου, στεγνώνεις τα μαλλιά σου ή χαζεύεις τηλεόραση για να τονώσεις τους μυς των χεριών σου. Bonus χαρακτηριστικό:  Μπορείς να τα τοποθετήσεις και στα πόδια σου και να τα χρησιμοποιείς όσο βλέπεις τηλεόραση απλά τεντώνοντάς τα μπροστά σου, για να γυμνάσεις τους μηρούς και τις γάμπες σου.