Γιατί έχεις κοιλίτσα (και πώς θα απαλλαγείς οριστικά από αυτή)

23 Οκτωβρίου 2013

Οι γυναίκες έχουν την τάση να παχαίνουν σε κάποια συγκεκριμένα σημεία, όπως στους μηρούς, τους γλουτούς, το πρόσωπο, το στήθος και φυσικά στην κοιλιά. Αν λοιπόν ανήκεις στην κατηγορία των γυναικών που πάσχουν από πλαδαρή κοιλίτσα, να είσαι σίγουρη ότι υπάρχουν λόγοι γι' αυτό. Μάθε ποιοι είναι και τι μπορείς να κάνεις για να απαλλαγείς επιτέλους από αυτήν.

Κάνεις κοιλιακούς, όχι καρδιοαγγειακή άσκηση

Ενώ οι κοιλιακοί θα τονώσουν τους μύες του κορμού σας, δεν θα κάνουν τίποτα για το στρώμα λίπους που βρίσκεται από κάτω. Η καρδιοαγγειακή άσκηση επιβάλλεται, αφού είναι ο μόνος τρόπος για να κάψετε θερμίδες, κάτι που θα μειώσει το συνολικό ποσοστό λίπους στο σώμα, βοηθώντας σε να αδυνατίσεις και να αναδείξεις την τονισμένη σου κοιλιά.

Η καρδιοαγγειακή άσκηση δεν είναι αρκετά έντονη

Αν θέλεις να κάψεις το λίπος, το είδος της καρδιοαγγειακής άσκησης που κάνεις έχει σημασία. Πρέπει να γυμνάζεσαι τουλάχιστον μία ώρα την ημέρα, πέντε φορές την εβδομάδα, κάνοντας έντονη καρδιαγγειακή άσκηση, όπως κολύμπι, τρέξιμο, ποδηλασία ή χορό. Λάβε υπόψη σου ότι η διαλειμματική προπόνηση στοχεύει στην περιοχή της κοιλιάς, γι' αυτό ένταξέ την στο πρόγραμμά σου.

Παραλείπεις το πρωινό

Μπορεί να σου φαίνεται λογικό (και είναι) ότι όταν μειώνεις την ποσότητα του φαγητού αδυνατίζεις, αλλά δεν πρέπει να παραλείπεις γεύματα και κυρίως το πρωινό. Τρώγοντας πρωινό, ενεργοποιείς το μεταβολισμό σου, ρυθμίζεις το σάκχαρο στο αίμα κι αποκτάς ενέργεια μέχρι το μεσημεριανό. Φρόντισε το πρωινό σου να είναι πλούσιο πρωτεΐνη και φυτικές ίνες, ώστε να αποφύγεις αργότερα τα ανθυγιεινά σνακ. Μια καλή επιλογή είναι το γιαούρτι με φρούτα και ανάλατους ξηρούς καρπούς.

Ακολουθείς τον κανόνα των τριών γευμάτων την ημέρα

Το να τρως τρία γεύματα την ημέρα αποτελούσα τυπικό τρόπο διατροφής για πάρα πολλά χρόνια. Το πρόβλημα όμως με αυτό είναι ότι κατέληγες να πεινάς υπερβολικά μέχρι να φας μεσημεριανό, με αποτέλεσμα την κατανάλωση υπερβολικών μερίδων. Είναι πολύ καλύτερο να τρως τρία γεύματα και ένα ή δύο μικρά, θρεπτικά σνακ κατά τη διάρκεια της ημέρας, ώστε να νιώθεις χορτάτη. Τρώγοντας κάθε 3 ώρες (πάνω κάτω), ρυθμίζεις το σάκχαρο στο αίμα και ελέγχεις την απελευθέρωση της ινσουλίνης, η οποία μπορεί να προκαλέσει το στο σώμα την αποθήκευση περισσότερων θερμίδων ως λίπος.

Πίνεις λίγο παραπάνω

Η σύσταση του ενός ποτού την ημέρα δεν είναι καλή μόνο για την υγεία σου αλλά και για τη μέση σου! Το αλκοόλ μπορεί να προσθέσει εκατοντάδες θερμίδες, οπότε αν προσπαθείς να αδυνατίσεις κόψε τα ποτά για ένα μήνα και θα δεις αμέσως τη διαφορά.