Υγιεινά φαγητά που μπορείς να πάρεις μαζί σου στη δουλειά

υγιεινά + φαγητά

Κάθε φθινόπωρο βάζεις στόχο να ξεκινήσεις διατροφή για να χάσεις τα κιλά των διακοπών και λίγο παραπάνω. Ξεκινάς λοιπόν με τις καλύτερες προθέσεις πάντα και προσπαθείς να κρατήσεις μία υγιεινή διατροφή. Μέχρι τη στιγμή που σε ...κερδίζει η καθημερινότητα και η εξάντληση από τα ωράρια της δουλειάς.

Εκεί ξεκινά ένα άλλος Γολγοθάς κάθε μέρα του τι θα μαγειρέψεις για να πάρεις στη δουλειά ώστε να μην χαλάσεις τη διατροφή σου. Επειδή λοιπόν μπορεί να είναι δύσκολο να βρεις τι θα μαγειρέψεις κάθε μέρα, μαζέψαμε 7 ιδέες για υγιεινά φαγητά που μπορείς να πάρεις μαζί σου στο γραφείο.

1- Δοκίμασε να φτιάξεις μια μακαρονάδα με μανιτάρια και μακαρόνια ολικής αλέσεως.

2- Φτιάξε ένα μπουρίτο σε αραβική πίτα με ρύζι, κρέας, φασόλια και ό,τι λαχανικά θέλεις.

4- Για εσένα που πεινάς αρκετά ή που δεν θες να τρως στη δουλειά, φτιάξε μπάρες με ρυζογκοφρέτες.

5- Για ένα υγιεινό και με λίγες θερμίδες μεσημεριανό μπορείς να φτιάξεις ταμπουλέ και φαλάφελ.

6- Αν είσαι λάτρης της μακαρονάδας, δοκίμασε να φας πλατιά μακαρόνια ή noodles με φιλέτο κοτόπουλο.

7- Δοκίμασε να φτιάξεις κοτόπουλο με κάρυ και πατάτες στο φούρνο.

There's nothing quite like a chicken curry 😍

A post shared by Tiffin and Tea © (@tiffinandtea) on

8- Αν πάλι θέλεις ένα υγιεινό junk food φτιάξε πίτσα με καραμελωμένα κρεμμύδια και ρόκα.