Ο θρυλικός φωτογράφος επιστρέφει μετά από 17 χρόνια για τη νέα καμπάνια της United Colors of Benetton.
Η Benetton δεν κάνει διαφημίσεις. Η Benneton «επικοινωνεί». Αυτό θέλει να θυμόμαστε ο Oliviero Toscani, ο φωτογράφος που δημιούργησε τις θρυλικές και προκλητικές καμπάνιες που έκαναν παγκόσμια την απήχηση της United Colors of Benetton.
Ο Toscani επέστρεψε μετά από 17 χρόνια στο ιταλικό fashion group, για να δώσει μια νέα δυναμική στην καινούρια καμπάνια, που δείχνει μια τάξη δημοτικού με παιδιά από δεκατρείς διαφορετικές εθνικότητες και τέσσερις ηπείρους.
Μπορεί ο Luciano Benetton να μην έχει πλέον ενεργό ρόλο στον όμιλο, όμως φαίνεται ότι βρίσκεται πίσω από την τελευταία καμπάνια του Toscani. Η επιστροφή του φωτογράφου, μάλιστα, είχε ανακοινωθεί με την ανάρτηση μια φωτογραφίας των δύο αντρών στο Instagram της Fabrica, ένα νέο που μάλλον είχε φέρει αμηχανία στον ερευνητικό κέντρο της Benetton. Η ανατρεπτική δημιουργικότητα, εξάλλου, του φωτογράφου είχε προκαλέσει παλιότερα αίσθηση και είχε σοκάρει. Τι καινούριο θα μπορούσε να φέρει σε μια εποχή που τα έχουμε δει όλα;
Οι πρώτες εικόνες από την καμπάνια δείχνουν ότι το μήνυμα της πολυπολιτισμικότητας είναι πιο επίκαιρο από ποτέ- ειδικά για το brand στο οποίο προτάσσεται το «United Colors»- σε μια εποχή που το μεταναστευτικό είναι το πρώτο θέμα ειδήσεων και οι διαμαρτυρίες στα σχολεία για την έλευση μικρών μαθητών-μεταναστών δεν είναι λίγες. Ο Toscani, όμως, δεν έμεινε σε αυτό. Θέλησε να αφήσει την «πρόκληση» και να εστιάσει στο τρυφερό κομμάτι της πραγματικότητας που ζούμε. Στα παιδιά που αγαπούν χωρίς όρια και χωρίς διακρίσεις, που αγκαλιάζουν και φιλούν χωρίς να φοβούνται. Κι αυτό για πολλούς είναι δυστυχώς σοκαριστικό κι επικίνδυνο.
Διαβάστε τη συνέχεια στο gynaikamagazine.gr