Διάσημες που ζήλεψαν τη δόξα της Martha Stewart


Ήταν τη δεκαετία του ’70 που μια χαριτωμένη κυρία στις Η.Π.Α. βρήκε τον τρόπο να κάνει την τέχνη της οικοκυρικής… δημοφιλή. Και πως τα κατάφερε; Φυσικά, αξιοποιώντας την τηλεόραση (και έπειτα τις εκδόσεις). Το show “Martha Stewart Living” της 73χρονης σήμερα Martha Stewart, εκτός από τα εκατομμύρια που της απέφερε στο ταμείο της, δημιούργησε ολόκληρη σχολή στο… οικιακό lifestyle και η Stewart μαγειρεύοντας και φτιάχνοντας κατασκευές για το σπίτι,  έγινε η πρωτοπόρος των Lifestyle Gurus.

Τα βήματα, λοιπόν, της διάσημης κυρίας Stewart ακολουθούν τα τελευταία χρόνια πολλές διάσημες που έχουν βρει διάφορους τρόπους να για προωθήσουν το προσωπικό τους lifestyle. Από το περίφημο site Goop της Gwyneth Paltrow μέχρι το πρόσφατο της Blake Lively και από την εταιρεία με οργανικά προϊόντα της Jessica Alba μέχρι τα video γυμναστικής της Cindy Crawford, πολλές είναι οι διάσημες που ανακάλυψαν ενδιαφέρον για το νοικοκυριό, το μαγείρεμα, τη διακόσμηση και την υγιειενή ζωή και θέλουν να το μοιραστούν μαζί μας.

Gwyneth Paltrow: Από το 2008, οπότε και ξεκίνησε το δικό της lifestyle σάιτ, το Goop, η ηθοποιός έχει μπει πολλές φορές στο στόχαστρο για τις συμβουλές που μοιράζεται με τις αναγνώστριές της. Και ο λόγος; Μοιάζουν να μην έχουν καμία σχέση με την πραγματικότητα! Άλλοτε θα τη διαβάσεις να προτείνει πολυτελή boutique hotels, πανάκριβα ρούχα και αντικείμενα, άλλοτε θα τη δεις να μαγειρεύει με τα πιο δυσεύρετα και ακριβά υλικά, ενώ η πιο ακραία συμβουλή της ήρθε όταν θεώρησε ότι μπορεί ο καθένας να προσλάβει personal trainer.

Blake Lively: Aν και η ίδια επιμένει ότι το σάιτ της, Preserve, που βγήκε πρόσφατα στον αέρα, «δεν έχει καμία σχέση με οτιδήποτε άλλο υπάρχει εκεί έξω», αυτό θυμίζει πολύ το αντίστοιχο της Gwyneth Paltrow. «Το βασικό του στοιχείο είναι οι ιστορίες», θα πει το διάσημο Gossip Girl- που λατρεύει να μαγειρεύει για τον σύζυγό της, Ryan Reynolds.

Jessica Alba: Η μητρότητα οδήγησε την ηθοποιό στην απόφαση να ανοίξει τη δική της εταιρεία με προϊόντα για μωρά, τα οποία θα είναι φιλικά προς το περιβάλλον. Η Honest Company, όπως την ονομάζει, έχει καταφέρει να κάνει τεράστιες πωλήσεις σε πάνες, σαπούνια και μαντηλάκια που δεν έχουν χημικές ουσίες.

Cindy Crawford: Μπορεί να διαθέτει τη δική της σειρά καλλυντικών αντιγήρανσης, τη δική της αλυσίδα με έπιπλα και να ετοιμάζει video γυμναστικής, αλλά το διάσημο μοντέλο της δεκαετίας του ’90 θα δηλώσει ότι «δεν θέλω να με αντιλαμβάνονται ως lifestyle guru, αλλά ως ένα κανάλι που διοχευτεύει πληροφορίες. Τα προϊόντα πρέπει να μιλάνε από μόνα τους».

Reese Witherspoon: Το δικό της lifestyle brand ετοιμάζει και η γνωστή ηθοποιός. Οι πληροφορίες, λοιπόν, την θέλουν να ανοίγει κατάστημα, με την ονομασία Draper James, στο οποίο θα μπορεί κανείς να αγοράσει από έπιπλα, σεντόνια και κουβέρτες, μέχρι εσώρουχα, τσάντες και καλλυντικά. Η εταιρεία της θα δίνει έμφαση στο «προσωπικό της στιλ».

Tori Spelling: Μέσα από το προσωπικό της σάιτ EdiTORIal η ηθοποιός, και μητέρα τεσσάρων παιδιών, μοιράζεται συμβουλές για διακόσμηση, κατασκευές για το σπίτι και συμβουλές για μαμάδες. Η ίδια έχει δηλώσει ότι της αρέσει να βλέπει τον εαυτό της ως μια μοντέρνα Martha Stewart.

Zooey Deschanel: H ηθοποιός με το ιδιαίτερο στιλ, εκτός από τη δική της σειρά ρούχων που βγάζει σε συνεργασία με τον Tommy Hilfiger, ξεκίνησε το 2011 και το δικό της σάιτ, Hello Giggles, παρέα με τις φίλες της, τη συγγραφέα Molly McAleer και την παραγωγό Sophia Rossi. Πώς το χαρακτηρίζουν; «Μια θετική online κοινότητα»- η οποία μάλιστα φιλοξενεί πολλές νεαρές blogger.

H Martha Stewart σήμερα