Kate Middleton: Με αυτό το πρόγραμμα διατροφής είδε διαφορά στα κιλά της μέσα σε μια εβδομάδα


Το πρόγραμμα γυμναστικής που ακολουθεί για να διατηρήσει τη σιλουέτα της

Εξί μήνες μετα τη γέννηση του πρίγκιπα Louis η δούκισσα του Cambridge δείχνει πιο ανανεωμένη και fit από ποτέ χάρη στη διαιτολόγο της, Louise Parker, στην οποία στράφηκε για πρώτη φορά μετα τη γέννηση του μεγαλύτερου γιου της πρίγκιπα George το 2013. Το προγράμμα της ειδικού είναι διαμορφωμένο με τέτοιο τρόπο που δεν αφήνει περιθώρια για αρνητικά αποτελέσματα. «Το πρόγραμμα επτά βημάτων στοχεύει στην απώλεια βάρους και είναι αποτελεσματικό» αναφέρει η διαιτολόγος ενώ οι αλλαγές φαίνονται μέσα σε μόλις μια εβδομάδα! Ακολουθήστε το παράκατω πλάνο των 7 ημερων και δείτε κι εσείς τη διαφορά στο σώμα σας.

Σταματήστε το junk food

Προσπαθήστε να αποφεύγετε το γρήγορο φαγητό όσο νόστιμο και αν σας φαίνεται, καθώς τα κρυφά σάκχαρα που σύχνα παραμονεύουν στις σαλάτες και σε διάφορα επεξεργασμένα τρόφιμα, παχαίνουν. «Προσέξτε τις ετικέτες των προϊοντων για τυχόν παρανοήσεις» τονίζει η Louise Parker.

Μειώστε το άλατι

Περιορίστε την πρόσληψη του αλατιού κατα το ήμισυ τουλάχιστον. Το αλάτι είναι υπεύθυνο για την κατακράτηση υγρών ενώ αν το μειώσετε αμέσως θα δείτε την διαφορά!

Ανακαλύψτε νέες τροφές

Eμπλουτίστε τη διατροφή σας με νέα φαγητά και μη διστάσετε να πειραματιστείτε με διαφορετικές συνταγές. Τα γεύματα μας χρειάζονται ποικιλία ώστε να προσλαμβάνουμε όλες τις βιταμίνες και τα θρεπτικά συσταστικά. Επικεντρωθείτε και εντάξτε στη διαιτά σας πολυχρώμα λαχανικά και δοκιμάστε να τρώτε μερικέ μερίδες φρούτων σε καθημερινή βάση.

Πίνετε νερό

Ωφέλιμο θα είναι να πίνετε την ημέρα δύο με τρία λίτρα νερό για να μένετε ενυδατωμένη και να περιορίστει η όρεξη σας. Το νερό ξυπνά τον οργανισμό και τον μεταβολισμό και είναι απαραίτητο για την καλή λειτουργία του οργανισμού μας.

Μη ξεχνάτε την πρωτεϊνή

Σύμφωνα με τη διαιτολόγο Louise Parker είναι απαραίτητο να πραγματοποιείτε 2 με 3 γεύματα την ημέρα συν δυο σνακ τα οποία να περιέχουν πρωτεϊνες.  Δοκιμάστε ένα μήλο με 12 αμύγδαλα, λίγο τυρί cottage σε μια φρυγανιά, ή δύο μίνι φραγκοστάφυλα με μια κουταλιά της σούπας φυστικοβούτυρο.

Διάβασε τη συνέχεια στο gynaikamagazine.gr

Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook για να μαθαίνεις όλα τα νέα μας