Diet tips and tricks: Τα δοκιμάσαμε και τα επιβεβαιώνουμε!

Diet tips and tricks: Τα δοκιμάσαμε και τα επιβεβαιώνουμε!

Επειδή βαρέθηκες τις δίαιτες αστραπή και τα ανεβοκατεβάσματα "yo-yo" της ζυγαριάς και ψάχνεις τις σωστές, δοκιμασμένες και έξυπνες συμβουλές για γρήγορο αδυνάτισμα, ψάξαμε, ρωτήσαμε, δοκιμάσαμε και επιβεβαιώσαμε (ή καταρρίψαμε) τα συχνότερα diet tips and tricks και συγκεντρώσαμε εδώ τα καλύτερα.

Αυτά τα στρατηγικά τρικ  θα σε βοηθήσουν να κόψεις εύκολα θερμίδες, να ενισχύεις το μεταβολισμό σου και το κάψιμο λίπους χωρίς να νιώσεις πως στερείσαι.

2 μέρες μόνο: Αν δε μπορείς τη συνεχή δίαιτα, περιόρισε τις θερμίδες σου στις 900 για δύο μέρες την εβδομάδα και τις υπόλοιπες φάε κανονικές ποσότητες χωρίς γλυκά και λιπαρά

Μισά- μισά για να χάσεις κιλά: Χώρισε το φαγητό σου σε δύο μέρη και φύλαξε το ένα για το βραδινό σου. Θα εκπλαγείς όταν διαπιστώσεις πως συνήθιζες να τρως διπλάσιες ποσότητες σε σχέση με αυτές που είχε ανάγκη ο οργανισμό σου.

Choco-holic: Αν η «αχίλλειος πτέρνα» σου είναι τα γλυκά, μην καταπιεστείς γιατί το πιθανότερο είναι πως στην τελική όχι μόνο θα ενδώσεις αλλά από τη λαχτάρα σου θα φας ό,τι βρεθεί μπροστά σου. Έχε μαζί σου (στο σπίτι, στη τσάντα, στο γραφείο) φρούτα και  μπάρες δημητριακών με κομματάκια σοκολάτας ή φύλαξε κάπου στο σπίτι mini σοκολάτες υγείας. Η (μαύρη) σοκολάτα σε αντίθεση με τα όσα πιθανόν να πίστευες βοηθάει στο αδυνάτισμα και την ενεργοποιήση του μεταβολισμού, αν  είναι χαμηλή σε περιεκτικότητα ζάχαρης και χρησιμοποιείται με μέτρο. Plus, το γεγονός πως δεν θα τη στερήσαι θα σου κάνει τη ζωή (και τη δίαιτα) πολύ πιο εύκολη.

Go gluten free: Αν η ζυγαριά, παρά τις φιλότιμες προσπάθειές σου έχει κολλήσει, δοκίμασε να κόψεις για λίγες μέρες τα προϊόντα με αλεύρι και υδατάνθρακες) και γενικά τις ζύμες. Θα δώσει στον οργανισμό σου το απαραίτητο "kick-start" για να αρχίσεις να χάνεις βάρος γρήγορα.

Ξηροί καρποί για τη λιγούρα: Αν λιγουρεύεσαι κάποιο αλμηρό σνακ, φάε μια κανονική ποσότητα (περίπου μια χούφτα) από ξηρούς καρπούς. Έρευνες δείχνουν ότι αυτή η συνήθεια σε κρατάει μακριά από λιπαρά τσιμπολογήματα και χορτάτη για περισσότερο.

Άλλο φρούτο: Το ήξερες πως το μυστικό των περισσότερων φρούτων κρύβεται… στη φλούδα τους; Γι’ αυτό φρόντισε όχι μόνο να καταναλώνεις αρκετά, αλλά σε φρούτα όπως το μήλο, το αχλάδι κλπ μην αφαιρείς τη φλούδα, αφού περιέχει φυτικές ίνες γεμάτες θρεπτικά συστατικά που θα σε κρατήσουν χορτάτη περισσότερο.

DIY: Ξέρω πως ο χρόνος σου είναι περιορισμένος και πως (ίσως) βαριέσαι το μαγείρεμα. Αλλά αν θες να χάσεις γρήγορα κιλά, κάνε ένα διάλειμμα από τα delivery και προτίμησε να μαγειρεύεις η ίδια το φαγητό σου με φρέσκα και θρεπτικά υλικά . Έρευνες δείχνουν ότι το ίδιο φαγητό μαγειρεμένο από το σπίτι και το αντίστοιχο από ένα εστιατόριο έχουν διαφορά περίπου 134 θερμίδες

 Hydrate babe: Είναι ίσως ο πιο παλιός, ο πιο διαδεδομένος και ο πιο βασικός κανόνας στο βιβλίο του αδυνατίσματος. Θυμήσου να καταναλώνεις καθημερινά 8-10 ποτήρια για να κρατάς τον οργανισμό σου ενυδατωμένο και να μείνεις μακριά από σνακ. Extra tip: το ήξερες ότι πολλές φορές έχουμε την τάση να μπερδεύουμε τη δίψα με την πείνα;

Go green: Οι χορτοφάγοι έχουν σε γενικές χαμηλότερο βάρος από τους κρεατοφάγους. Ακολούθησε το παράδειγμά τους (χωρίς απαραίτητα να απαρνηθείς πλήρως το κρέας) γεμίζοντας τα 2/3 του πιάτου σου με λαχανικά, για να χάσεις γρήγορα τα πρώτα κιλά. Λίγες θερμίδες, κορεσμός και πολύτιμα θρεπτικά στοιχεία θα σε οδηγήσουν στο στόχο σου

Μελέτησέ το: Όλοι γνωρίζουμε πως η ζάχαρη είναι εχθρός της δίαιτας, αλλά αγνοούμε το πού μπορεί να κρύβεται. Άρχισε να διαβάζεις τα ταμπελάκια των προϊόντων και κόψε αυτά που έχουν επεξεργασμένα σάκχαρα εντελώς

Beauty sleep: Αν δεν το ήξερες μέχρι σήμερα, ο ανεπαρκής ύπνος και το να αργείς να κοιμηθείς τα βράδια ισοδυναμούν με βραδινές επιδρομές στο ψυγείο, αλλά και περισσότερα παχυντικά σνακ μέσα στην ημέρα για να αναπληρώσεις την ενέργεια που σου λείπει. Απέφυγέ το φροντίζοντάς να κοιμάσαι τουλάχιστον 5 ώρες την ημέρα.

Friends with fit benefits: Βρες μια φίλη που κάνει την ίδια προσπάθεια μ' εσένα. Είναι πολύ πιο πιθανό να πας στο γυμναστήριο όταν κάποιος σε περιμένει εκεί και είναι πολύ πιο εύκολο να “κρατήσεις χαρακτήρα”, όταν έχεις δίπλα σου κάποιον που ξέρει πόσο πολύ πασχίζεις για να φτάσεις το στόχο σου. Έτσι κι αλλιώς, όλα είναι πιο ευχάριστα αν έχεις παρέα, ακόμα και η δίαιτα