8 διατροφικοί μύθοι που πρέπει να σταματήσεις να πιστεύεις!


Οι έρευνες γύρω από τη διατροφή και τη δίαιτα είναι πολλές, διαφορετικές και σε μπερδεύουν κυρίως επειδή έχουν την τάση να αλλάζουν! Κάθε φορά που ακούς κάτι από ειδικούς, είσαι σίγουρη ότι μετά από λίγο θα ακούσεις τους επιστήμονες να λένε ακριβώς το αντίθετο.

Ανακάλυψε 8 διατροφικούς μύθους που σίγουρα πρέπει να σταματήσεις να πιστεύεις:

1.Ο κρόκος των αυγών κάνει κακό: Τα αυγά και οι κρόκοι τους έχουν αυξημένη χοληστερόλη, όμως έχουν χαμηλά λιπαρά. Μην το αποκλείεις εντελώς από τη διατροφή σου, αφού δεν επηρεάζει τα επίπεδα της χοληστερίνης τόσο σημαντικά.

2.Ο καφές σε αφυδατώνει: Ο καφές είναι διουρητικός αλλά έχει μέτρια επιρροή κι αρκετό νερό, οπότε δεν μπορεί να σε αφυδατώσει, τουλάχιστον όχι αν πίνεις ακόμα και 3 ποτήρια την ημέρα.

3.Η ζάχαρη διαφέρει από τη ζάχαρη στα φρέσκα τρόφιμα: Η ζάχαρη είναι ζάχαρη, η διαφορά βρίσκεται στο πως διασπάει ο οργανισμός μας τη ζάχαρη. Διαφορετικά θα χειριστεί το σώμα σου τη ζάχαρη που έχει ένα μήλο και διαφορετικά τη ζάχαρη ή τα γλυκαντικά που έβαλες στον καφέ σου!

4.Τα οργανικά προϊόντα είναι διαιτητικά: Δεν είναι όλα τα οργανικά και υγιεινά. Το οργανικό σιρόπι σοκολάτας, είναι σιρόπι σοκολάτας, περιέχει δηλαδή τις ίδιες θερμίδες, λιπαρά και ζάχαρη! Όταν τα επιλέγεις, απλά απαλλάσσεσαι από ουσίες που μπορεί να υπάρχουν στις άλλες τροφές.

5.Η μαργαρίνη είναι πιο υγιεινή από το βούτυρο: Θεωρείται πιο light όμως μπορεί να περιέχει trans λιπαρά που είναι χειρότερα για την υγεία! Πάντα να κοιτάς την ετικέτα με τα συστατικά του κάθε προϊόντος, είτε βούτυρο, είτε μαργαρίνη!

6.Οι σαλάτες είναι πιο υγιεινές από οτιδήποτε άλλο στο τραπέζι: Αν τρως έξω συχνά θα έχεις παρατηρήσει ότι οι σαλάτες συνοδεύονται από σάλτσες που είναι πολύ παχυντικές. Προτίμησε να τρως τις σαλάτες που έχεις φτιάξει εσύ και πάντα να τις συνδυάζεις με πρωτεΐνη!

7.Τα προϊόντα χαμηλών λιπαρών είναι καλύτερα:  Τα λιπαρά είναι απαραίτητα σε μια υγιεινή, ισορροπημένη διατροφή. Κάποιες φορές είναι προτιμότερο να απολαύσεις μια μικρή ποσότητα ενός τρόφιμου με full λιπαρά παρά μεγάλες ποσότητες light προϊόντων.

8.Πρέπει να προτιμάμε τα προϊόντα χωρίς γλουτένη: Εάν δεν έχεις δυσανεξία στη γλουτένη, τότε αυτά τα προϊόντα δεν είναι απαραίτητα πιο υγιεινά ενώ κάποια από αυτά μπορεί να περιέχουν αρκετή ζάχαρη. Πάντα να κοιτάς τα συστατικά για να επιλέγεις το πιο υγιεινό προϊόν.