Πώς θα χάσεις εύκολα βάρος με 8 απλά tricks


Άλλαξε τις μικρές συνήθειες σου και δες το βάρος σου να αλλάζει!

Όλες μας έχουμε διαβάσει αμέτρητες δίαιτες και μυστικά για να χάσουμε βάρος, όμως τις περισσότερες φορές τα πράγματα είναι πιο απλά από όσο τα κάνουμε αλλά και απ' όσο νομίζουμε. Υπάρχουν απλά tips που τα περισσότερα από αυτά τα γνωρίζουμε αλλά επιλέγουμε να τα αγνοήσουμε ή τα ξεχάσαμε.

Παρακάτω σου παραθέτουμε 8 απλά μυστικά για να χάσεις βάρος.

-Όταν διψάς, επέλεξε το νερό. Μην πίνεις ...θερμίδες, εάν έχεις όρεξη για χυμό, πιες νερό, εάν θέλεις αναψυκτικό, πιες πάλι νερό.

-Όταν δεν βλέπεις το φαγητό, μπορείς και να μην το σκέφτεσαι. Αυτό σημαίνει ότι εάν στο πιάτο σου υπάρχει μεγαλύτερη ποσότητα από αυτή που χρειάζεσαι, το πιθανότερο είναι να φας περισσότερο από αυτό που έχει ανάγκη ο οργανισμός σου, φρόντισε να βάζεις την απαραίτητη μερίδα στο πιάτο σου χωρίς υπερβολές που μπορεί να προκύψουν λόγω πείνας. Ένα άλλο trick είναι να απομακρύνεις τους "πειρασμούς" από το οπτικό σου πεδίο, με αυτό τον τρόπο θα περιορίσεις τις λιγούρες σου και θα δώσεις στον εαυτό σου την ευκαιρία να τρώει περισσότερο συνειδητά.

-Οργάνωσε τα γεύματα σου. Θα εκπλαγείς με το πόσες θερμίδες αλλά και χρήματα μπορείς να γλιτώσεις όταν έχεις ένα πλάνο για το τι θα φας όλη την ημέρα. Έτσι καταφέρνεις να αποκλείσεις τις παρορμήσεις, εξασκώντας την πειθαρχία που χρειάζεσαι για να επιμείνεις στο διατροφικό σου πλάνο.

-Πρέπει να έχεις υπομονή. Η υπομονή είναι ένα από τα βασικότερα χαρακτηριστικά που χρειάζεσαι για να χάσεις βάρος σωστά και να μην πάρεις τα κιλά άμεσα με το που σταματήσεις τη διατροφή σου. Η αλήθεια είναι ότι ο μεταβολισμός σου από τη στιγμή που θα αλλάξεις τις διατροφικές σου συνήθειες, αργεί να ενεργοποιηθεί και τα πρώτα που χάνεις είναι τα υγρά. Το να χάνεις βάρος αργά και σταθερά δεν είναι κάτι που πρέπει να σε αποθαρρύνει, αντιθέτως, όσο πιο αργά και σωστά χάσεις τα περιττά κιλά, τόσο πιο δύσκολο θα είναι να επανέλθουν.

-Κατέβασε ένα app θερμιδομετρητή. Αυτό θα σε βοηθήσει να έχεις επίγνωση σχετικά με το πόσες θερμίδες έχει το κάθε τι που τρως. Τροφές και σνακ που μπορεί να θεωρούσες "αθώα" πιθανόν να αποδειχτεί ότι είχαν περισσότερες θερμίδες από ότι πίστευες!

-Χρησιμοποίησε μικρότερα πιάτα. Αυτό θα σε βοηθήσει να περιορίσεις τη μερίδα του φαγητού σου και να φας όσο πραγματικά χρειάζεσαι χωρίς υπερβολές. Δεν είναι ανάγκη να αισθάνεσαι ότι έχεις "σκάσει" για να έχεις χορτάσει.

-Περπάτα περισσότερο. Το περπάτημα στην εποχή που ζούμε είναι αρκετά υποτιμημένο, όλοι μπορούν να το κάνουν, οπουδήποτε και είναι δωρεάν! Βάλε στο πρόγραμμα σου ένα μισάωρο περπατήματος την ημέρα είτε πηγαίνοντας στη δουλειά είτε γυρνώντας. Με καθημερινό περπάτημα και με μία ισορροπημένη διατροφή που περιέχει αρκετά φρούτα και λαχανικά θα δεις διαφορά στην ψυχολογία, αλλά και στα κιλά σου.

-Μάθε να μαγειρεύεις. Το να μαγειρεύεις αυτά που τρως θα σε βοηθήσει να χάσεις βάρος καθώς αρχικά θα μειώσεις τις επεξεργασμένες τροφές αλλά και το junk food, ενώ θα έχεις τον απόλυτο έλεγχο των θερμίδων που λαμβάνεις καθημερινά.