7 τεμπέλικοι (αλλά αποτελεσματικοί) τρόποι να χάσεις κιλά

7 τεμπέλικοι αλλά αποτελεσματικοί τρόποι να χάσεις κιλά

Βαριέσαι να μετράς θερμίδες, να τρέχεις στα γυμναστήρια και να τρως μαρουλοσαλάτα για κανένα μήνα. Απλά, βαρίεσαι! Και γι΄ αυτό ενώ θες να χάσεις 2-3 κιλάκια δεν μπορείς να το πάρεις απόφαση να ξεκινήσεις δίαιτα.  Σου έχουμε όμως καλά νέα! Μπορείς να χάσεις χωρίς εξαντλητικές δίαιτες και χωρίς ατελείωτες ώρες στο γυμναστήριο. Πώς; Με αυτά τα 7 τρικ που δεν θέλουν παρά το minimum προσπάθειας, αλλά είναι εξ ίσου αποτελεσματικά.

Ξεκίνα τη δίαιτα των 2 ημερών: Σε μια τρίμηνη έρευνα, γυναίκες που έκανα δίαιτα 2 φορές την εβδομάδα έχασαν περίπου 4 κιλά. Το παράδοξο είναι ότι τα ίδια κιλά έχασαν και γυναίκες που κατανάλωναν 1500 θερμίδες καθημερινά . Γιατί συμβαίνει αυτό; Γιατί  όσο πιο χαλαρά δεις το θέμα του αδυνατίσματος και όσο δεν νιώθεις πως στερείσαι, τόσο πιο εύκολο σου είναι να «κρατήσεις χαρακτήρα» απέναντι στις λιγούρες και τα σνακ. Αν μάλιστα η εβδομαδιαία σου διατροφή είναι εντός λογικών πλαισίων τότε στο τέλος της εβδομάδας η πρόσληψη θερμίδων είναι μικρότερη, άρα χάνεις κιλά.

2.Κι όμως το πολύ γυμναστήριο κάνει κακό! Αν πιστεύεις πως το να τρέχεις κάθε μέρα στο γυμναστήριο θα χάσεις γρηγορότερα κιλά, κάνεις λάθος. Οι ειδικοί εξηγούν πως αν δεν αφήνεις χρόνο στους μυς σου να αποκατασταθούν, αυξάνεις τα επίπεδα κορτιζόλης στον οργανισμό σου. Το αποτέλεσμα; Εκείνο το επίμονο λίπος στην κοιλιά που δε λέει να φύγει!

3. Ξεκίνα ένα διατροφικό ημερολόγιο: Καταγράφοντας τα γεύματά σου και τι περιέχουν, μαζί με τις θερμίδες που περιέχει το καθένα, σου δίνει μια καλύτερη εικόνα του τι και πόσο τρως. Αν νιώθεις πως είναι κουραστικό, σημείωνε τα γεύματα 2 ημερών μέσα στην εβδομάδα και του Σαββάτου ή της Κυριακής. Σε έρευνα που έγινε σε 200 γυναίκες που ακολούθησαν αυτή την τακτική τα αποτελέσματα έδειξαν πως κατάφεραν να χάσουν 8 κιλά μέσα σε 12 μήνες. Έτσι, από το πουθενά!

4. Αντί να λιώνεις στο γυμναστήριο, γυμνάσου έξυπνα:  Αντί να περάς μια και 2 ώρες στο γυμναστήριο μείωσε στο μισό το χρόνο και αύξησε την ένταση.  Θα κουραστείς λιγότερο και θα κάψεις περισσότερο (λίπος και θερμίδες). Αυτό είναι και το μυστικό της διαλειμματικής γυμναστικής άλλωστε που είναι το μεγαλύτερο fitness trend αυτή τη περίοδο.

5. Κοιμήσου (περισσότερο): Θα το λέμε και θα το ξαναλέμε μέχρι να το εμπεδώσεις. Ο ύπνος είναι βασικός στο αδυνάτισμα. Αν δεν κοιμάσαι τουλάχιστον 7 ώρες καθημερινά, ξυπνώντας το πρωί θα θες να φας ό,τι πιο παχυντικό υπάρχει στην κουζίνα σου. Οι ερευνητές εξηγούν πως αυτό συμβαίνει πρώτον γιατί ο οργανισμός σου ψάχνει «απεγνωσμένα» για ενέργεια και γρήγορα και από την άλλη γιατί η έλλειψη ύπνου μας κάνει επιρρεπείς στις λάθος αποφάσεις.

6. Φάε έξυπνα: Όχι δεν χρειάζεται να πεινάσεις, ούτε να το ρίξεις στις μαρουλοσαλάτες (τουλάχιστον όχι κάθε μέρα). Μπορείς όμως αντί να τρως 3 μεγάλα γεύματα την ημέρα (με το μεγαλύτερο στάνταρ να είναι το βράδυ που γυρίζεις σπίτι), να τρως 5 μικρά γεύματα μέσα στη μέρα που θα κρατήσουν και εσένα χορτάτη και τον μεταβολισμό σου ενεργό. Επίσης, αντί για τα μεγάλα πιάτα χρησιμοποίησε τα μικρά. Θα δώσουν την ψευδαίσθηση στον εγκέφαλό σου ενός «πλήρους» πιάτου και ταυτόχρονα θα σε βοηθήσουν με το να μην το παρακάνεις με τις μερίδες.

7. Πες «ναι» στα βάρη: Όχι, δεν θα «φουσκώσεις» και δεν θα κάνεις σώμα bodybuilder αν αυτό φοβάσαι. Αντίθετα, χρησιμοποιώντας μικρά βάρη με πολλές επαναλήψεις θα καταφέρεις και να κάψεις λίπος κα να χτίσεις μυς. Και ως γνωστόν, περισσότεροι μυς, περισσότερες καύσεις. Δε χρειάζεται πολύ:2 φορές την εβδομάδα αρκούν.