6+1 συμβουλές για αποτοξίνωση μετά το καλοκαίρι

αποτοξίνωση

6+1 εύκολες συμβουλές για λαμπερό δέρμα, απώλεια βάρους και αυξημένη ενέργεια από την διαιτολόγο-διατροφολόγο Τζίνα Βερονίκη

Μια σωστή αποτοξίνωση μπορεί να κάνει περισσότερα από ό, τι μπορείτε να φανταστείτε. Δίνει λάμψη στο δέρμα σας, μπορεί να αυξήσει τα επίπεδα ενέργειας, να βελτιώσει την πέψη και να σας βοηθήσει να χάσετε τυχόν ανεπιθύμητα κιλά. Αν και μπορεί να μοιάζει με μια στερητική διατροφή - (χωρίς διασκέδαση) - μια αποτοξίνωση απέχει πολύ από μια γρήγορη λύση για την απώλεια βάρους. Ο σκοπός κάθε σχεδίου αποτοξίνωσης είναι να αφαιρεθεί το τοξικό φορτίο από τα όργανα - το συκώτι, τα νεφρά και το έντερο - ενώ παράλληλα υποστηρίζει και βελτιώνει τη λειτουργία τους. Εάν θέλετε να ενισχύσετε την υγεία σας, ακολουθήστε τις εξής συμβουλές.

Αποφύγετε: Οι γρήγοροι υδατάνθρακες (γλυκά, λευκό ψωμί, μακαρόνια), τα αναψυκτικά και το οινόπνευμα, τα λίπη (ιδίως τα ζωικά, π.χ. βούτυρο, παχιά τυριά, αλλαντικά), τα τηγανητά, ενώ θα πρέπει να περιοριστεί και το αλάτι, καθώς προκαλεί κατακράτηση υγρών και άρα εμποδίζει την ομαλή απομάκρυνση των τοξινών.

Αυξήστε την άσκηση: Το κυκλοφορικό σύστημα συνεργάζεται με το πεπτικό σύστημα, αφού οι τροφές και το νερό πρέπει να φράσουν σε όλα τα κύτταρα. Αυτό επιτυγχάνεται με την κυκλοφορία του αίματος. Η άσκηση ενισχύει το κυκλοφορικό σύστημα και έτσι αποβάλλονται οι τοξίνες.

Καταναλώνετε ωμά τρόφιμα: Τα ακατέργαστα τρόφιμα περιέχουν περισσότερα θρεπτικά συστατικά και ένζυμα. Προσπαθήστε να προσθέσετε φρέσκα λαχανικά και μια σαλάτα καθημερινά.

Διαβάστε τη συνέχεια στο gynaikamagazine.gr

(Photo by Anda Ambrosini on Unsplash)