6 τρόποι για να διατηρήσεις τα κιλά σου μετά τη δίαιτα


Εάν έχεις μπει στη διαδικασία να χάσεις βάρος, είτε είναι 1-2 κιλά είτε περισσότερα, τότε σίγουρα γνωρίζεις ότι το δύσκολο κομμάτι δεν είναι μόνο να χάσεις αυτά τα κιλά αλλά και να διατηρήσεις το σώμα σου στα κιλά που θέλεις αφού έχει τελειώσει η δίαιτα.

Παρόλο που το βάρος του σώματος μας δεν παραμένει σταθερό όσο περνάνε τα χρόνια , η δυσκολία του να διατηρήσεις τα κιλά σου μετά τη δίαιτα είναι ένα δύσκολο κομμάτι και πρέπει να λάβεις πολλούς παράγοντες υπ’όψιν σου για την επιτυχία του.

1-Απέφυγε την επεξεργασμένη ζάχαρη. Προσπάθησε να αποφύγεις τις παλιές διατροφικές σου συνήθειες και κυρίως την επεξεργασμένη ζάχαρη, προσπάθησε να τρως φρούτα, μαύρη σοκολάτα και προιόντα με μαύρη ζάχαρη τα οποία σε βοηθούν να διατηρήσεις το χαμηλό σου βάρος ενώ παράλληλα σου δίνουν ενέργεια.

2-Μην πίνεις ροφήματα που έχουν πολλές θερμίδες. Μπορεί να πιστεύεις ότι όταν τρως κάτι είναι αυτό που θα σου δώσει τις περισσότερες θερμίδες όμως ροφήματα όπως τα αναψυκτικά, οι εμφιαλωμένοι και όχι φρέσκοι φυσικοί χυμοί αλλά και το αλκοόλ "κρύβουν" πολλές θερμίδες.

3-Αντάλλαξε τους επεξεργασμένους υδατάνθρακες που περιέχουν τα μακαρόνια, το ψωμί και το ρύζι με προιόντα ολικής αλέσεως.

4-Μην τρως συχνά τηγανητά φαγητά. Σίγουρα γνωρίζεις ότι δεν είναι πιθανό να διατηρήσεις ή να χάσεις κιλά τρώγοντας τηγανητά φαγητά αλλά και το ότι δεν έχουν καμία διατροφική αξία, οπότε εάν προσπαθείς να μην πάρεις κιλά καλό θα ήταν να τα αποφύγεις.

5-Ξεκίνα γυμναστική! Το να κάνεις γυμναστική θα σε βοηθήσει να έχεις μία θετική εικόνα για τον εαυτό σου αλλά και για το σώμα σου ενώ παράλληλα θα σε βοηθήσει να διατηρήσεις το βάρος σου. Βρες ένα είδος που σου αρέσει και δεν το βαριέσαι για να κάνεις την όλη διαδικασία διασκεδαστική.

6-Μην παρακάμπτεις το πρωινό σου. Όταν τρως πρωινό είναι επιστημονικά αποδεδειγμένο ότι πεινάς λιγότερο κατά τη διάρκεια της ημέρας αποφεύγοντας τις γνωστές λιγούρες και συνεπώς τα επιπλέον γεύματα.