6 τροφές που πρέπει να περιλαμβάνει κάθε δίαιτα


Ποιες τροφές μας βοηθούν να χάσουμε κιλά; Τα προϊόντα που πρέπει να επιλέγεις κάθε φορά που ξεκινάς μια δίαιτα δεν χρειάζεται να έχουν και ανάλογο περιτύλιγμα. Ενώ είναι καλό να επιλέγεις τρόφιμα ‘χωρίς ζάχαρη’ ή ‘ολικής άλεσης’, δεν χρειάζεται να περιορίζεσαι μόνο σε αυτά. Υπάρχουν τροφές που ήδη έχεις στο ψυγείο σου και περιέχουν όλα τα θρεπτικά συστατικά που θα ξυπνήσουν τον μεταβολισμό σου και θα σε βοηθήσουν να χάσεις κιλά. Δες ποιες είναι οι τροφές που είναι πλούσιες σε φυτικές ίνες και αντιοξειδωτικά και είναι κατάλληλες για τη δίαιτά σου:

Αμύγδαλα: Περιέχουν πρωτεΐνη, μαγνήσιο και ασβέστιο για αυτό είναι ιδανικά για σνακ πριν ή μετά το γυμναστήριο. Τα αμύγδαλα σε χορταίνουν αμέσως και σου δίνουν ενέργεια.

Γκρέιπφρουτ: Το γκρέιπφρουτ θα ξυπνήσει τον μεταβολισμό σου και θα σε χορτάσει, αφού περιέχει υψηλές ποσότητες φυτικών ινών. Μπορείς να το απολαύσεις στο πρωινό σου ή στο μεσημεριανό μαζί με κοτόπουλο.

Φασόλια: Πλούσια σε φυτικές ίνες και πρωτεΐνη, τα φασόλια είναι το ιδανικό διαιτητικό γεύμα. Μαγείρεψέ τα σωστά και υγιεινά ώστε να απολαύσεις ένα γεύμα με λίγες θερμίδες χωρίς να σε φουσκώσει.

Μπαχαρικά: Το τζίντζερ, η κανέλα, το πιπέρι καγιέν και ο κουρκουμάς είναι μπαχαρικά που βοηθούν τον οργανισμό σου να κάψει περισσότερο λίπος, ενώ δίνουν νοστιμιά και σε ένα υγιεινό γεύμα με λαχανικά!

Γλυκοπατάτες: Ιδανική εναλλακτική πρόταση για τα τρόφιμα με ζάχαρη, οι γλυκοπατάτες είναι γλυκές και βοηθούν στην εξισορρόπηση των επιπέδων του σακχάρου στο αίμα.

Τυρί κότατζ: Έχει λίγες θερμίδες και σε κρατάει χορτάτη για περισσότερη ώρα. Το τυρί κότατζ είναι ιδανικό για τη δίαιτά σου γιατί μπορείς να το απολαύσεις μαζί με τη σαλάτα σου, το γεύμα αλλά και το γλυκό αφού συνοδεύει τέλεια και τα φρούτα.