6 σνακ που σε βοηθούν να χάσεις κιλά


Τα σνακ δύσκολα λείπουν από το διαιτολόγιο σου είτε βρίσκεσαι στο γραφείο, στο σπίτι ή σε ένα ταξίδι, αφού χρειάζεσαι κάτι για να μην πεινάς μέχρι το επόμενο γεύμα σου. Δυστυχώς, οι λανθασμένες επιλογές σε σνακ όχι μόνο δεν σε χορταίνουν αλλά μπορεί να γίνουν η αιτία που θα αυξηθούν οι ημερήσιες θερμίδες που καταναλώνεις με αποτέλεσμα να πάρεις κιλά.

Ανακάλυψε 6 σνακ που μπορείς να τρως όταν κάνεις δίαιτα:

Μήλο: Σύμφωνα με έρευνες οι άνθρωποι που τρώνε ένα μήλο πριν από το γεύμα τους, καταναλώνουν περίπου 187 θερμίδες λιγότερες. Με μόλις 100 θερμίδες ένα μέτριο μήλο με λίγο μέλι ή φυστικοβούτυρο μπορεί να σε χορτάσει και να σε βοηθήσει να ακολουθήσεις μια διαιτητική διατροφή πιο εύκολα.

Τυρί κότατζ με φράουλες: Συνδύασε μια κούπα φράουλες με μισή κούπα τυρί κότατζ χαμηλών λιπαρών για να απολαύσεις ένα νόστιμο σνακ πρωτεΐνης κι φυτικών ινών, τέλειο για μετά το γυμναστήριο ή όταν έχεις λιγούρες!

Αποξηραμένα (γλυκά) δαμάσκηνα: Τέσσερα με έξι δαμάσκηνα περιλαμβάνουν μόλις 100-150 θερμίδες και είναι ιδανικά για τις στιγμές που θέλεις να φας κάτι γλυκό!

Φακές: Μπορεί να μην τις θεωρείς σνακ αλλά εάν καταναλώσεις μια κούπα φακές σούπα όχι μόνο θα απολαύσεις ένα σνακ 180 μόλις θερμίδων αλλά και θα καταφέρεις να χάσεις κιλά πιο γρήγορα. Σύμφωνα με έρευνες, μια μερίδα φακές την ημέρα βοηθά την απώλεια κιλών αφού είναι ένα γεύμα που σε κρατάει χορτάτη για πολλές ώρες.

3 μανταρίνια: Περιέχουν μόλις 150 θερμίδες και είναι ένα εύκολο σνακ για τις ημέρες που είσαι εκτός σπιτιού.

Καρότα: Μία κούπα καροτάκια περιέχει 170 θερμίδες και είναι ιδανικά για το σνακ στο γραφείο ή ένα ταξίδι. Τα καρότα σε χορταίνουν ενώ αν τα συνδυάσεις με dressing που περιέχει καλό λίπος (όπως το ελαιόλαδο ή το λάδι καρύδας) θα μπορέσεις να επωφεληθείς περισσότερο από τα θρεπτικά συστατικά τους.