6 εύκολοι τρόποι για να χάσεις το λίπος από την κοιλιά

λίπος

Αυτά είναι τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσετε για να αποκτήσετε επίπεδη κοιλιά

Η αλήθεια είναι ότι το λίπος στη κοιλιακή χώρα ταλαιπωρεί την πλειονότητα των γυναικών εξαιτίας είτε του σωματότυπου είτε της κακής διατροφής και της έλλειψης γυμναστικής. Στις μέρες μας, οι έντονοι ρυθμοί της ζωής και οι πολλές απαιτήσεις της καθημερινότητας δεν μας αφήνουν τον ελεύθερο χρόνο να περιποιηθούμε τον εαυτό μας. Ωστόσο, υπάρχουν τρόποι να το αντιμετωπίσουμε και να απομακρύνουμε το ενοχλητικό λίπος από την κοιλιά μας.

Με αυτές τις 6 συμβουλές θα αποκτήσετε γρήγορα και αποτελεσματικά την επίπεδη κοιλιά που ονειρεύεστε:

Διαλειμματική προπόνηση (HIIT Workouts)

Αποτελεί τον πιο αποτελεσματικό τρόπο για να κάψουμε το λίπος από το σώμα μας και ιδίως από την περιοχή της κοιλιάς. Πρόκειται για μια προπόνηση υψηλής έντασης όπου χωρίζεται σε 2 μέρη. Κάποια λεπτά θα ασκείστε με πολύ έντονο ρυθμό και έπειτα τα μισά λεπτά από αυτά θα γυμνάζεστε με χαμηλή ένταση. Επαναλάβετε ξανά και ξανά. Με το συγκεκριμένο είδος γυμναστικής γυμνάζουμε ολόκληρο το σώμα μας, «καίμε» το λίπος και βελτιώνουμε και το επίπεδο της αντοχής μας.

Κατανάλωση σωστών τροφών

Οι κοιλιακοί «χτίζονται» στη κουζίνα! Υπάρχουν κάποιες τροφές όπου αποδεδειγμένα συμβάλλουν στη μείωση του λίπους της κοιλιάς όπως είναι τα αυγά, τα ψάρια, τα δημητριακά ολικής άλεσης, τα αμύγδαλα, το αβοκάντο, τα βατόμουρα και τα χόρτα. Προσθέστε αυτές τις τροφές στο καθημερινό σας διαιτολόγιο προκειμένου να αντιμετωπίσετε αποτελεσματικά το λίπος στην περιοχή της κοιλιάς.

Διάβασε τη συνέχεια στο gynaikamagazine.gr