6 βραδινές συνήθειες που θα σε κρατήσουν μακριά από το τσιμπολόγημα

ύπνος + συνήθειες

Το να τρως αργά τις βραδινές ώρες δεν έχει αρνητικές επιπτώσεις μόνο στα κιλά σου, αλλά και στον ύπνο σου. Εξάλλου, δεν είναι τυχαίο που όλοι οι διατροφολόγοι συστήνουν να πέφτουμε για ύπνο αφού έχουν περάσει τουλάχιστον τρεις ώρες από το βραδινό μας γεύμα.

Ωστόσο, η πραγματικότητα συχνά μας διαψεύδει, καθώς δεν είναι λίγες οι φορές που οι βραδινές ώρες μας βρίσκουν στον καναπέ μπροστά στην τηλεόραση να «τσιμπολογάμε» σνακ με μπόλικες θερμίδες. Πώς, όμως, μπορείς να αποφύγεις αυτή τη συνήθεια; Έξι τρόποι υπόσχονται να σε κρατήσουν μακριά από το βραδινό φαγητό και να σε οδηγήσουν στο κρεβάτι με ανάλαφρο στομάχι:

1- Κράτα τα χέρια σου απασχολημένα με το κέντημα ή το πλέξιμο: Δεν έχει σημασία αν γνωρίζεις πώς να το κάνεις, σημασία έχει ότι η προσπάθεια να πλέξεις, ή να μάθεις να πλέκεις, ένα κασκόλ θα κρατήσει το μυαλό σου απασχολημένο και μακριά από το φαγητό.

2- Κάνε γυμναστική: Φάε σχετικά νωρίς το δείπνο σου και πριν πέσεις για ύπνο δοκίμασε να κάνεις λίγο διάδρομο ή ποδήλατο ή όποια αερόβια άσκηση μπορείς εκείνη την ώρα ή yoga.

3- Μίλα στο τηλέφωνο με τους φίλους σου: Αν νιώσεις κάποια λιγούρα, αντί να τρέξεις στο ψυγείο, πιάσε το τηλέφωνο και πάρε τους φίλους σου. Η κουβέντα θα σε βοηθήσει να μείνεις μακριά από το «τσιμπολόγημα».

4- Μείνε μακριά από την κουζίνα: Η θέα, αλλά και οι μυρωδιές, το φαγητό θα κάνουν την επιθυμία σου για φαγητό πιο δυνατή. Οπότε επέλεξε να περάσεις το βράδυ σου σε κάποιο άλλο δωμάτιο του σπιτιού.

5- Φτιάξε ένα ρόφημα (τσάι χωρίς καφεΐνη ή χαμομήλι) που θα σε χαλαρώσει: Και θα απολαύσεις κάτι που δεν θα σε ...γεμίσει θερμίδες! Οι επιλογές σε γεύσεις είναι πολλές και δεν θα βαρεθείς να πίνεις μία διαφορετική κάθε βράδυ.

6- Πέσε για ύπνο: Όταν αρχίσεις να νιώθεις πείνα, ίσως ήρθε η ώρα να πας για ύπνο, έστω κι αν είναι νωρίς για τα συνηθισμένα σου. Η έλλειψη ύπνου προκαλεί την αίσθηση της πείνας την οποία καλό είναι να αποφύγεις τέτοιες ώρες.

(Photo by Zohre Nemati on Unsplash)