5 tips για να αποβάλλεις το άγχος

tips + άγχος

Το άγχος λειτουργεί ως ανασταλτικός παράγοντας σε πολλές καταστάσεις στη ζωή σου και είναι φυσικό να ψάχνεις τρόπους να το αποβάλλεις. Το να διώξεις το άγχος μπορεί να σε βοηθήσει στο να ξεκουράζεσαι περισσότερο, να κοιμάσαι καλύτερα και να έχεις περισσότερη ενέργεια.

Ακολουθώντας λοιπόν τα παρακάτω μπορείς σταδιακά να μειώσεις το άγχος και θα δεις άμεσα τον θετικό αντίκτυπο που θα έχει στη ζωή σου καθώς θα έχεις όλο και περισσότερη θετική ενέργεια και θα αισθάνεσαι ακόμα πιο δημιουργική.

1. Το να αποβάλλεις το άγχος είναι κάτι που πρέπει αρχικά να προσπαθήσεις να δουλέψεις μόνη σου. Άρχισε λοιπόν τη μέρα σου δίνοντας δέκα λεπτά θετικής ενέργειας και θετικών σκέψεων στον εαυτό σου. Κάνε λοιπόν χαρούμενες σκέψεις, που σε χαλαρώνουν και θα δεις πόσο θα σε βοηθήσει την υπόλοιπη μέρα να ανταποκριθείς στις υποχρεώσεις σου και σε πράγματα που ίσως σε κούραζαν και σε άγχωναν ακόμα και στη σκέψη.

2. Φρόντισε τον εαυτό σου! Το να κάνεις μικρά δώρα στον εαυτό σου όπως μια επίσκεψη στο κομμωτήριο, ένα μανικιούρ ή ένα μασάζ είναι ιδιαίτερα σημαντικό. Ακόμα και αν σου φαίνεται κάτι από αυτά μια πολυέξοδη διαδικασία πάντα υπάρχουν προσφορές που μπορείς να βρεις. Η αυτοπεποίθησή σου θα τονωθεί άμεσα και θα νιώσεις ότι μπορείς να αντιμετωπίσεις την οποιαδήποτε κατάσταση μέσα στη μέρα σου χωρίς να αγχώνεσαι.

3. Πήγαινε μια εκδρομή! Όταν περνάς χρόνο στη φύση δίνεις στο σώμα σου αλλά και στο μυαλό σου την ευκαιρία να κάνουν ένα διάλειμμα από τους γρήγορους ρυθμούς της καθημερινότητάς σου. Βρες κάποιο μέρος κοντά από τον τόπο διαμονής σου ώστε να μπορείς να φύγεις έστω και για λίγο και θα δεις ότι θα μετατραπεί στον προσωπικό σου παράδεισο.

4. Κοιμήσου περισσότερο! Το να κοιμάσαι περισσότερη ώρα βοηθάει το σώμα σου να ξεκουραστεί και σε αποφορτίζει από τις αρνητικές σκέψεις και το άγχος. Πήγαινε λοιπόν πιο νωρίς στο κρεβάτι σου συντροφιά με κάποιο βιβλίο και μην σκέφτεσαι το αυριανό σου πρόγραμμα, θα ξυπνήσεις τόσο ξεκούραστη που θα μπορέσεις να κάνεις όλα όσα έχεις στο πρόγραμμά σου.

5. Μια πιθανή πηγή άγχους είναι το γεγονός ότι μπορεί να καθυστερείς να πας στη δουλειά ή σε κάποια υποχρέωση. Είναι βασικό λοιπόν να προσπαθήσεις να αρχίζεις τη μέρα σου λίγο νωρίτερα. Ακόμα και αν δεν χρησιμοποιήσεις αυτόν τον χρόνο για να φτάσεις στον προορισμό σου πιο γρήγορα το να έχεις ένα τέταρτο παραπάνω το πρωί για να πιεις τον καφέ σου με την ησυχία σου μπορεί να σε βοηθήσει πολύ στο να είσαι πιο οργανωμένη και να έχεις λιγότερο άγχος για την ημέρα σου.

Αφροδίτη Γερωνυμάκη