5 tips για να κάνεις γυμναστική όταν έχει ζέστη

γυμναστική + tips

Είναι αρκετά δύσκολο να διατηρήσεις της συνήθειες σου σχετικά με την καθημερινή σου γυμναστική το καλοκαίρι καθώς η υπερβολική ζέστη δυσκολεύει την κατάσταση. Ακόμα και αν δεν το συνηθίζεις να γυμνάζεσαι αλλά σκοπεύεις να αρχίσεις άμεσα, ο καιρός σε κάνει να το ξανασκεφτείς. Υπάρχουν κάποια tips, όμως, που εάν τα ακολουθήσεις μπορείς άνετα να διατηρήσεις το πρόγραμμά σου ή να αρχίσεις να γυμνάζεσαι όσο θέλεις.

1.  Κάνε ένα κρύο ντουζ πριν τη γυμναστική σου

Το να κάνεις ένα κρύο ντουζ πριν αρχίσεις τη γυμναστική σου δροσίζει το δέρμα σου και μειώνει τη θερμοκρασία του σώματός σου όταν ο υδράργυρος είναι ψηλά. Βρέξε και τα μαλλιά σου και πιάστα τα πίσω σε αλογοουρά, έτσι ώστε να σε δροσίζουν ενώ γυμνάζεσαι.

2.  Φόρεσε χαλαρά και ανοιχτόχρωμα ρούχα

Όταν γυμναζόμαστε θέλουμε να νιώθουμε άνετες και συνήθως δεν νιώθουμε ιδιαίτερα άνετα με πολύ κολλητά ρούχα. Φορώντας λίγο πιο φαρδιά ρούχα επιτρέπουμε σε ολόκληρο το σώμα μας να αναπνεύσει. Πρέπει, επίσης, τα ρούχα γυμναστικής μας να είναι ανοιχτόχρωμα, ειδικά εάν γυμναζόμαστε σε κάποιον ανοιχτό χώρο, καθώς τα ανοιχτά χρώματα απωθούν τη ζέστη ενώ τα σκουρόχρωμα παγιδεύουν τη θερμότητα.

3.  Φόρεσε αντηλιακό

Ακόμα και τις ημέρες που δεν υπάρχει ιδιαίτερη ηλιοφάνεια, οι ακτίνες του ήλιου είναι πολύ ισχυρές, πόσω μάλλον τους καλοκαιρινούς μήνες που νιώθουμε τις ακτίνες του ήλιου έντονα στην επιδερμίδα μας. Αυτός είναι ο λόγος που είναι απαραίτητο να φορέσεις ένα αντηλιακό περίπου με SPF 30, καθώς κάποιο πιο βαρύ αντηλιακό θα μπορούσε να φράξει τους πόρους του δέρματός σου.

4.  Ξεκίνησε με την ενυδάτωση από το πρωί

Είναι πολύ λογικό όσο περισσότερη ζέστη έχει τόσο περισσότερο να ιδρώνεις, συνεπώς για να μπορέσει το σώμα σου να ανταποκριθεί σωστά πρέπει να καταναλώνεις υγρά, σίγουρα πριν τη γυμναστική σας αλλά και κατά τη διάρκειά της. Εάν σκοπεύεις να γυμναστείς το απόγευμα άρχισε να πίνεις αρκετό νερό από το πρωί, για να δημιουργήσεις έτσι στο σώμα σου το απόθεμα που χρειάζεται για να λειτουργήσει.

5.   Μείωσε τον χρόνο που γυμνάζεσαι

Είναι σημαντικό να μειώσεις αισθητά τον χρόνο που περνάς στο γυμναστήριο αφού είναι φυσικό το καλοκαίρι να κουραζόμαστε πιο γρήγορα απ' ό,τι συνήθως. Δεν χρειάζεται να ρυθμίσεις την ένταση της γυμναστικής σου, απλά φρόντισε να κάνεις συχνά και σύντομα διαλείμματα δίνοντας έτσι την ευκαιρία στο σώμα σου να ξεκουραστεί για τόσο όσο χρειάζεται για να μην υπερθερμανθεί.