5 tips για να κοιμάστε καλύτερα κατά τη διάρκεια των ταξιδιών σας

Flight

Μερικοί τρόποι για να μπορέσετε να κοιμηθείτε κατά την διάρκεια των ταξιδιών

Ο ύπνος κατά την διάρκεια ενός ταξιδιού μοιάζει αδύνατος για μερικούς. Πόσω μάλλον σε πολύωρες, νυχτερινές πτήσεις όπου ο βραδινός ύπνος είναι αναγκαίος. Ευτυχώς, υπάρχουν 5 τρόποι για να μπορέσετε να ξεκουραστείτε εν ώρα πτήσης. Ο David Hammer, διευθυντής του Travel Clinic Medical Center της Βοστώνης και καθηγητής του πανεπιστημίου Public Health and Medicine, μοιράζετε τις στρατηγικές που ακολουθεί για να ξεκλέβει λίγες ώρες ύπνου στα ταξίδια του.

Ρυθμίστε την ώρα για ύπνο από νωρίς

Προσαρμόστε το πρόγραμμα ύπνου σας πριν την πτήση, ώστε όταν προσγειωθείτε στον προορισμό να είστε περισσότερο συντονισμένοι με την τοπική ώρα. Όταν έχετε πτήσεις από Ευρώπη προς την Αμερική, όπου η διαφορά ώρας είναι 5 με 7 ώρες πιο νωρίς, αρχίστε να κοιμάστε μια ώρα πιο νωρίς από την συνηθισμένη, μερικές μέρες πριν το ταξίδι σας. Για παράδειγμα κοιμηθείτε στις 11 μ.μ και όχι τα μεσάνυχτα, 5 μέρες πριν την αναχώρηση σας, ενώ το βράδυ πριν την πτήση προσπαθήστε να κοιμηθείτε από τις 7 μ.μ όσο νωρίς και αν ακούγεται. Θα νιώσετε πολύ πιο ξεκούραστοι όταν προσγειωθείτε. Για πιο δυτικούς προορισμούς ρυθμίστε την ώρα για ύπνο μια ώρα μετά.

Φάτε και πιείτε με μέτρο κατά τη διάρκεια της πτήσης

Κάποιες τροφές λέγεται πως επιταχύνουν τον ύπνο. «Μία από αυτές είναι οι υδατάνθρακες, χωρίς να υπάρχουν αρκετά στοιχεία που να το επαληθεύουν» αναφέρει ο Hammer. Προσπαθήστε να τρώτε όταν πεινάτε, χωρίς να καταναλώνετε μεγάλες ποσότητες φαγητού, αποφεύγοντας μεγάλες ποσότητες αλκοόλ και καφεΐνης. «Μια μικρή ποσότητα κρασιού ίσως βοηθήσει στον ύπνο, αλλά περιοριστείτε στα 2 με 3 ποτήρια, καθώς η μεγαλύτερη ποσότητα θα επηρεάσει την ποιότητα του ύπνου σας. Η καφεΐνη επιτρέπεται κατά την προσγείωση», συμπληρώνει.

Διάβασε τη συνέχεια στο gynaikamagazine.gr

Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook για να μαθαίνεις όλα τα νέα μας