5 φαγητά που ...χαλάνε τη διάθεση!

food-eating-potatoes-beer-8313

Υπάρχει λόγος που λένε πολλές φορές ότι το στομάχι είναι ο δεύτερος εγκέφαλός μας. Το στομάχι παράγει χημικά που είναι υπεύθυνα για την καλή μας διάθεση. Έτσι σε μια προσπάθεια να μένουμε χαρούμενοι βρήκαμε μία λίστα από πρόσφατη έρευνα που δείχνει ποιες τροφές οφείλονται για την κακή μας διάθεση.

1- Διαιτητικά αναψυκτικά

Τα διαιτητικά αναψυκτικά περιέχουν ασπαρτάμη αντί για ζάχαρη, η οποία περιέχει ένα αμινοξέο που λέγεται φαινυλαλανίνη που με βάση τελευταίες έρευνες συμβάλλει στην κακή διάθεση.

2- Δημητριακά και μπάρες δημητριακών

Δεν υπάρχει λόγος να αποφεύγεις τα δημητριακά, απλά πρέπει να τα συνδυάζεις και να επιλέγεις αυτά με τα 8 γραμμάρια ζάχαρη και κάτω. Αυτό συμβαίνει γιατί πολλές από τις μάρκες δημητριακών έχουν πληθώρα ζάχαρης που δίνει προσωρινή ενέργεια, με αποτέλεσμα το επίπεδο ζάχαρης που έχεις στον οργανισμό σου να πέφτει κάτω από το φυσιολογικό και να έχεις αλλαγές στη διάθεση.

3- Fast food

Τα fast food είναι πλούσια σε ακόρεστα λιπαρά και σε συνδυασμό με τα λάδια που χρησιμοποιούνται που δεν είναι καλά δημιουργούν προβλήματα στην ισορροπία του οργανισμού σε Ω3. Έρευνες έχουν δείξει ότι τα χαμηλά επίπεδα λιπαρών οξέων οφείλονται για τις αλλαγές στη διάθεση και την κατάθλιψη.

4- Αλμυρά σνακ

Την επόμενη φορά που θα αγοράσεις ένα σνακ κοίταξε τα συστατικά του. Τα περισσότερα από αυτά περιέχουν όξινο γλουταμινικό νάτριο, το οποίο ενισχύει τη γεύση και μπορεί να σου δώσει φοβερούς πονοκεφάλους και να σε κάνει να νιώθεις αδύναμη.

5- Φαγητά σε κονσέρβες

Τα φαγητά που βρίσκονται σε κονσέρβες περιέχουν και αυτά όξινο γλουταμινικό οξύ και αρκετό νάτριο και σε κάνουν να νιώθεις κατάπτωση. Έρευνες όπως του Πανεπιστημίου Yale έδειξαν ότι μπορούν να επηρεάσουν ακόμα και σημεία του εγκεφάλου που σχετίζονται με τη διάθεση.