5 «υγιεινές» τροφές που όμως προσθέτουν κιλά

κιλά

Μια υγιεινή τροφή δεν είναι απαραίτητα και διαιτητική και παρόλο που καλό είναι να επιλέγεις πάντα τις πιο υγιεινές εναλλακτικές, όταν κάνεις δίαιτα ίσως πρέπει να προσέχεις λίγο παραπάνω. Δυστυχώς, υπάρχουν πολλά προϊόντα που μοιάζουν υγιεινά αλλά περιέχουν συστατικά που δεν κάνουν καλό ούτε στον οργανισμό σου ούτε στη σιλουέτα σου.

Ανακάλυψε 5 τροφές που μάλλον δεν ήξερες ότι προσθέτουν κιλά:

Μπάρες χαμηλών λιπαρών/υδατανθράκων: Είναι νόστιμες αλλά πριν τις επιλέξεις, διάβασε προσεχτικά τα συστατικά. Αν περιέχει πολλές γλυκαντικές ουσίες και λιπαρά τότε όχι μόνο δεν είναι υγιεινές αλλά ούτε και διαιτητικές!

Chips λαχανικών: Περιέχουν πολλά λιπαρά αφού είναι τηγανιτά με αλεύρι και συστατικά που ανεβάζουν πολύ τις θερμίδες!

Σούσι: Μπορεί να πιστεύεις ότι το ψάρι και τα φύκια είναι ό,τι πιο υγιεινό αλλά εξαρτάται από τον τρόπο παρασκευής καθώς και τα συνοδευτικά.

Σάλτσες: Οι σάλτσες και το dressing που βάζεις στις σαλάτες μπορεί να περιέχουν πολύ αλάτι αλλά και ζάχαρη παρά τα υπόλοιπα υγιεινά συστατικά που περιέχουν.

Πολύσπορα αρτοπαρασκευάσματα: Κάποια αρτοπαρασκευάσματα που είναι πολύσπορα περιέχουν όντως πολλά είδη δημητριακών αλλά μπορεί να περιέχουν και επεξεργασμένους υδατάνθρακες που ευθύνονται για την αποθήκευση του λίπους στην περιοχή της κοιλιάς!