5 υγιεινές συνταγές με ψητό τυρί


Υγιεινές παραλλαγές του σάντουιτς με ψημένο τυρί

Δύσκολα αντιστέκεται κανείς σε ένα καλοψημένο σάντουιτς με λιωμένο τυρί, ειδικά όταν ο χρόνος είναι πολύ περιορισμένος. Ένα γεύμα που ικανοποιεί και τον πιο απαιτητικό ουρανίσκο, χωρίς να καταβάλουμε ιδιαίτερη προσπάθεια, καθώς τα συστατικά είναι λίγα και συγκεκριμένα (ψωμί, τυρί και λίγο βούτυρο). Αν όμως το λιωμένο τυρί δεν είναι αρκετό για να σας χορτάσει, πριν επιδοθείτε σε μια παχυντική επιλογή, σκεφτείτε μια πιο υγιεινή λύση.

Παρακάτω θα βρείτε 5 υγιεινές συνταγές με ψητό τυρί για να δοκιμάσετε άμεσα.   

1. Σάντουιτς με ψητό τυρί, γλυκοπατάτα και κέιλ (kale)

Προτιμήστε ψωμί ολικής άλεσης, αγελαδινό τυρί για τοστ και προσθέστε τη γλυκοπατάτα, κόκκινο κρεμμύδι και το κείλ. Καθαρίστε και κόψτε σε φέτες τη γλυκοπατάτα για να ψηθεί μέσα στο σάντουιτς. Προσθέστε λίγο βαλσαμικό ξύδι για να δώσετε περισσότερη γεύση.

Διάβασε τη συνέχεια στο gynaikamagazine.gr 

Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook για να μαθαίνεις όλα τα νέα μας