5 τρόποι να χάσεις εύκολα βάρος

κιλά + δίαιτα

Το καλοκαίρι ήρθε και όλες οι γυναίκες θέλουν να χάσουν λίγο έξτρα βάρος για να έχουν το τέλειο bikini body, για την παραλία. Αν δεν θες και εσύ να τρως τις ώρες σου στο γυμναστήριο σου έχουμε τη λύση, το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να εντάξεις στη διατροφή σου τα πράγματα που σου προτείνουμε παρακάτω.

1- Πιες περισσότερο νερό

Μπορεί να σου φαίνεται τετριμμένο, αλλά το νερό πέρα από το γεγονός ότι σε ενυδατώνει, βοηθά και στην κατακράτηση υγρών από τον οργανισμό, όσο περίεργο και αν ακούγεται αυτό. Διότι το σώμα είναι πιο εύκολο να αποθηκεύει υγρά όταν δεν πίνεις πολύ νερό, παρά όταν πίνεις. Προτείνουμε να πίνεις 2 λίτρα νερό την ημέρα.

2- Βάλε τα λεμόνια στη διατροφή σου

Φτιάξε μία σπιτική λεμονάδα, που είναι και δροσιστική, ή πρόσθεσε λίγο λεμόνι στο νερό σου αν δεν σου είναι εύκολο να πίνεις πολύ, θα σου αλλάξει τη γεύση και θα σου είναι πολύ πιο εύκολο να πιεις το νερό που χρειάζεσαι την ημέρα. Επίσης, μπορείς να προσθέσεις το λεμόνι σχεδόν σε όλα τα φαγητά, ειδικά στις καλοκαιρινές συνταγές και τις σαλάτες. Τέλος, το λεμόνι ταιριάζει πολύ καλά με την αμέσως επόμενη πρότασή μας.

3- Πιες πράσινο τσάι

Τα θετικά του πράσινου τσαγιού είναι πάρα πολλά, βοηθά στην καλύτερη λειτουργία του εγκεφάλου, αυξάνει την ενέργεια, βοηθά στην απώλεια βάρους και αρκετές έρευνες δείχνουν ότι μειώνει τις πιθανότητες του καρκίνου. Αν θέλεις το πράσινο τσάι που θα πιεις να είναι ακόμα πιο φυσικό, φτιάξ'το κανονικά ζεστό και στη συνέχεια βάλ'το με παγάκια στο ψυγείο και μετά από λίγη ώρα θα είναι έτοιμο.

4- Φάε αγγούρι

Σίγουρα έχεις ακούσει για το αγγούρι σε κάποια δίαιτα. Το αγγούρι έχει ελάχιστες θερμίδες και είναι ιδιαίτερα δροσιστικό. Την επόμενη φορά, λοιπόν, που θα ψάχνεις τι να φας μέσα στη νύχτα ή ενδιάμεσα από τα γεύματα σου, φάε λίγο αγγούρι.

5- Βάλε περισσότερο μαγνήσιο στον οργανισμό σου

Το μαγνήσιο είναι ιδιαίτερα σημαντικό και χρησιμοποιείται σε εκατοντάδες λειτουργίες στο σώμα σου και βοηθά πολύ στην πέψη. Ξεκίνα, λοιπόν, να τρως φαγητά που είναι πλούσια σε μαγνήσιο όπως  τα καρύδια, τα προϊόντα ολικής άλεσης και για τις ημέρες που έχεις λιγούρες η μαύρη σοκολάτα.