7 λόγοι που δεν χάνεις κιλά


Γιατί «κολλάει» η ζυγαριά;

Είχατε σκεφτεί ποτέ ότι δεν χάνετε κιλά επειδή δεν τρώτε όσο πρέπει; Όταν κάνουμε δίαιτα ακολουθούμε ένα συγκεκριμένο διατροφικό πλάνο που μπορεί όμως να μην μας ταιριάζει. Επιπλέον, η ψυχολογική κατάσταση αλλά και η κούραση μπορεί να λειτουργήσουν αρνητικά στην προσπάθειά μας να χάσουμε κιλά. Αν η ζυγαριά έχει κολλήσει μήπως κάνετε κάτι από τα παρακάτω;

1.Δεν κάνετε δίαιτα στα… ροφήματα
Μπορεί να προσέχετε τι βάζετε στο πιάτο σας αλλά δεν προσέχετε τι πίνετε. Αν καταναλώνετε πολλούς καφέδες με ζάχαρη ή χυμούς με ζάχαρη, τότε καλό είναι να προτιμήσετε τις πιο light εκδοχές χωρίς ζάχαρη, με γλυκαντικό ή σκέτα!

2.Δεν κοιμάστε αρκετά
Πολλές φορές στην προσπάθειά μας να χάσουμε κιλά, κοιμόμαστε λιγότερο για να προλαβαίνουμε να κάνουμε γυμναστική ή να έχουμε χρόνο να ετοιμάσουμε ένα διαιτητικό πρωινό. Όμως η έλλειψη ύπνου μπορεί να επιβραδύνει τον μεταβολισμό αλλά και να μας κάνει να μην μπορούμε να ελέγξουμε την πείνα μας.

3.Δεν προσέχετε τις μερίδες
Ακόμα κι αν επιλέγετε μόνο διαιτητικές τροφές ή τρώτε τρία βασικά γεύματα, αλλά δεν χάνετε κιλά, τότε ίσως πρέπει να αρχίσετε να προσέχετε τις ποσότητες. Μπορείτε να καταναλώνετε αρκετά λαχανικά στα κυρίως γεύματα, όμως καλό είναι να μειώσετε την μερίδα ή να επιλέξετε να σερβίρετε το γεύμα σας σε πιο μικρά πιάτα.

4.Δεν τρώτε αρκετά
Οι δίαιτες θέλουν ισορροπία. Ούτε μεγάλες μερίδες αλλά ούτε πολύ μικρές. Αν τρώτε λιγότερο από όσο πρέπει τότε ο μεταβολισμός σας θα κοιμηθεί και δεν θα καίει θερμίδες.

5.Ακολουθείτε μια περιορισμένη διατροφή
Καλό είναι να καταναλώνετε μια ποικιλία τροφών και να μην αποφεύγετε συγκεκριμένες κατηγορίες όπως οι υδατάνθρακες. Είναι σημαντικό να ακολουθείτε μια ισορροπημένη διατροφή που σας δίνει όλα τα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεται ο οργανισμός σας για να λειτουργήσει σωστά.,

6.Δεν πίνετε νερό
Πολλές φορές νομίζουμε ότι πεινάμε ενώ διψάμε. Καλό είναι να πίνετε νερό πριν διψάσετε γιατί έτσι όχι μόνο θα παραμείνει ενυδατωμένος ο οργανισμός σας αλλά θα μειώσετε και την επιθυμία σας για λιχουδιές.

7.Δεν τρώτε πρωινό
Το πρωινό δίνει στον οργανισμό όλα αυτά τα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεται για να έχει ενέργεια όλη μέρα. Με ένα υγιεινό πρωινό θα προετοιμάσετε το σώμα σας να «αντέξει» τη δίαιτα και να μην πεινάτε κατά τη διάρκεια της ημέρας.

Διάβασε περισσότερα θέματα στο : Unique By Ermes

 Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook για να μαθαίνεις όλα τα νέα μας