5 εύκολα tips για επίπεδη κοιλιά

επίπεδη κοιλιά

Εύκολες συνήθειες που θα σας χαρίσουν επίπεδη κοιλιά

Αν δεν σας ικανοποιεί η εικόνα της κοιλιάς σας, αν το "φούσκωμα" σας αποτρέπει από το να βάλετε το μαγιό σας, τότε αρχίστε να αλλάζετε μερικές καθημερινές συνήθειες. Δεν χρειάζεται υπερ-προσπάθεια και εξαντλητικές δίαιτες για να πετύχετε την τέλεια επίπεδη κοιλιά. Αρκεί μια ισορροπημένη διατροφή και μερικά ακόμα μυστικά για να προετοιμαστείτε για τις καλοκαιρινές εμφανίσεις σας στην παραλία. Εκτός από την εικόνα σας, σίγουρα θα αλλάξει και η διάθεση σας.
Διαβάστε παρακάτω 5 tips για επίπεδη κοιλιά:

1. Πίνετε πολύ νερό

Το νερό είναι πολύ σημαντικό για την ενυδάτωση του σώματος, αλλά και για την αποβολή του τοξινών από αυτό. Οι ειδικοί συνιστούν να καταναλώνουμε 8 ποτήρια νερό την ημέρα, περίπου 2 λίτρα. Εκτός από την ενυδάτωση, η κατανάλωση άφθονου νερού βοηθάει στην καύση του περιττού λίπους και στο να μένουμε χορτάτοι, χωρίς να τρώμε πολύ.

2. Μην τρώτε παραπάνω απ' όσο χρειάζεται

Η πολυάσχολη καθημερινότητα συχνά δεν σας επιτρέπει να τρώτε τις ώρες που πρέπει, και μένετε νηστικοί για μεγάλα διαστήματα. Αυτό έχει ως συνέπεια να καταναλώνετε μεγάλες ποσότητες φαγητού στο τέλος της ημέρας. Φροντίστε περισσότερο τη διατροφή σας, προσπαθώντας να καταναλώνετε περίπου 5 μικρά γεύματα κάθε μέρα. Αποφύγετε τα σνακ με μεγάλες ποσότητες υδατανθράκων, ενώ προτιμήστε τροφές με θρεπτικά συστατικά, βιταμίνες και πρωτεΐνη που περιέχονται στα αυγά, κρέας και ψάρι.

Διάβασε τη συνέχεια στο gynaikamagazine.gr