5 ασκήσεις yoga στον τοίχο για εγκύους


Στην περίοδο της εγκυμοσύνης, οι γυναίκες μάχονται με τις εναλλαγές της διάθεσης τους σε διάφορα επίπεδα, την κούραση, τις κράμπες στα πόδια. Η γυμναστική, μπορεί να σε ανακουφίσει, να σε ενδυναμώσει και να διώξει τους πόνους της γέννας.

Δοκίμασε απλές ασκήσεις yoga, τόνωσε το σώμα σου και νιώσε ευεξία.

1.Squat :Έλα με πλάτη στον τοίχο, ακουμπώντας πάνω του όλο σου το σώμα από την λεκάνη μέχρι το κεφάλι. Άφησε το σώμα σου να γλιστρήσει στον τοίχο, μέχρι να έρθεις σε κάθισμα λυγίζοντας πόδια και διατηρώντας τα στο άνοιγμα της λεκάνης. Διατήρησε την επαφή με τον τοίχο από τον κόκκυγα μέχρι τον αυχένα.

ΠΡΟΣΕΞΕ τα γόνατά σου, να μην ξεπεράσουν τα δάχτυλα των ποδιών, αν αυτό συμβεί, περπάτησε τα πέλματα λίγο μπροστά. Ένωσε τις παλάμες σε θέση προσευχής στο κέντρο της καρδιάς.

ΒΕΒΑΙΩΣΟΥ πως τα γόνατα σου διατηρούν το άνοιγμα τους σταθερό. Για περισσότερο έλεγχο της θέσης και ενδυνάμωσης των ποδιών εναλλακτικά χρησιμοποίησε ένα τουβλάκι ανάμεσα στα γόνατα ή και λίγο πιο ψηλά στους προσαγωγούς.

Όφελος: Ευθυγράμμιση σπονδυλικής στήλης, καταπολέμηση πόνων πλάτης, ενδυνάμωση ποδιών.
Κράτημα θέσης: 30 min/set – ιδανικά 2 set

Δες όλες τις ασκήσεις στο  being.gr