4 υλικά που μπορείς να βάλεις στη σαλάτα σου όταν κάνεις δίαιτα

salad

Λίγο πριν τις καλοκαιρινές σου διακοπές αποφάσισες να κάνεις δίαιτα και ξεκίνησες να τρως στο μεσημεριανό σου σαλάτες για να μην καταναλώνεις πολλές θερμίδες και να προσέξεις λίγο περισσότερο τη διατροφή σου. Όμως, λίγη ώρα μετά αφού φας τη σαλάτα πεινάς και πάλι, με αποτέλεσμα να τρως ξανά και να κάνεις δύο γεύματα για μεσημέρι.

Αυτό συμβαίνει κυρίως γιατί δεν έχεις στις σαλάτες υγιές λίπος και υδατάνθρακες για να χορτάσεις και το επόμενο γεύμα σου να γίνει το απόγευμα. Για να το αλλάξεις αυτό σου βρήκαμε 4 υλικά που μπορείς να βάλεις στη σαλάτα σου για να χορτάσεις.

Πρόσθεσε, λοιπόν, στη σαλάτα σου σπόρους, όπως η κινόα ή χρησιμοποίησε τους ως βάση για τη σαλάτα σου, θα δεις ότι αυτή η προσθήκη κάνει τη σαλάτα σου να μοιάζει περισσότερο με φαγητό. Μπορείς ακόμα να προσθέσεις αβοκάντο που είναι πλούσιο σε θρεπτικές ουσίες και υγιές λίπος. Παράλληλα δίνει χρώμα στη σαλάτα σου και την κάνει πιο κρεμώδη και γευστική.

Κάτι που ταιριάζει ιδιαίτερα στις σαλάτες και λόγω εποχής, είναι τα φρούτα, χρησιμοποίησε φράουλες ή όποιο άλλο φρούτο σου αρέσει, πέρα από χρώμα θα δώσει στη σαλάτα σου και μία πιο γλυκιά γεύση. Τέλος, μπορείς να προσθέσεις ξηρούς καρπούς, όπως καρύδια ή φιστίκια που σου δίνουν ενέργεια και κάνουν τη σαλάτα σου να μοιάζει πιο τραγανή.

Extra tip: Ιδανικό θα είναι να χρησιμοποιήσεις και φρούτα και ξηρούς καρπούς για ακόμα πιο γευστικό αποτέλεσμα.