4 τρόποι να αυξήσεις τον μεταβολισμό σου εύκολα και γρήγορα!

guillaume-bolduc-209298

H απώλεια βάρους και το πως μπορείς να την επιτύχεις απασχολεί το μεγαλύτερο ποσοστό των γυναικών. Ένας εύκολος και υγιεινός τρόπος να γίνει αυτό φυσικά είναι να αυξήσεις το μεταβολισμό σου. Ο μεταβολισμός ξεχωρίζει τις θρεπτικές ουσίες από τα τρόφιμα που τρως και τα μετατρέπει σε ενέργεια. Συνεπώς, ένας καλός ή γρήγορος μεταβολισμός απλά σημαίνει ότι σώμα σου λειτουργεί σωστά και διαχωρίζει σωστά τις τροφές. Παρακάτω θα βρεις 4 τρόπους που θα σε βοηθήσουν να αυξήσεις το μεταβολισμό σου και να τον φέρεις στα φυσιολογικά επίπεδα.

1- Μάσα πιο αργά

Σύμφωνα με έρευνες μπορείς να αυξήσεις τον μεταβολισμό, αρχίζοντας απλά να μασάς πιο αργά. Έρευνες έχουν δείξει ότι τρώγοντας το φαγητό σου αργά μπορείς να κάψεις μέχρι 10 θερμίδες ανά γεύμα.

2- Τρώγε αρκετή πρωτεΐνη

Επέλεξε φαγητά υψηλά σε πρωτεΐνη όπως το ψάρι και τα αυγά, τα οποία θα σε βοηθήσουν να διορθώσεις το μεταβολισμό σου, λόγω του υψηλού σιδήρου, της βιταμίνης D, του Ωμέγα 3 και των αμινοξέων που περιέχουν. Επίσης έρευνες έχουν δείξει ότι αυξάνοντας την πρωτεΐνη στην διατροφή σου αυξάνεις και τη μυική δύναμη του σώματος σου.

3- Φάε πριν νιώσεις ότι πεινάς

Μην περιμένεις να νιώσεις την αίσθηση της πείνας για να φας το μεσημεριανό σου. Τρώγε μικρά γεύματα κάθε λίγες ώρες αντί για λίγα και μεγάλα. Ένταξε στην διατροφή σου υγιεινά σνακ, όπως τα φρούτα και καθιέρωσε τα ανάμεσα στα γεύματα σου, έτσι ώστε να μην πεινάς τις ενδιάμεσες ώρες.

4- Ξεκίνα την σάουνα

Η σάουνα μπορεί να σε βοηθήσει να κάψεις 250 θερμίδες την ώρα και σε βοηθά να απαλλαγείς από τις  τοξίνες του σώματος, οι οποίες προκαλούν αύξηση του βάρους. Οι τοξίνες αυτές μπορούν να προκαλέσουν κόπωση των επινεφριδίων, μειωμένη ανοχή σε υδατάνθρακες, φαγητό, αλλεργίες, παχυσαρκία και αυξημένη χοληστερόλη.