4 τρόποι για να αδυνατίσεις σε μια εβδομάδα

StockSnap_SA20YXQRC4

Είσαι ένα βήμα πριν τις διακοπές και αν είσαι σαν και εμάς ό,τι έχει να κάνει με γυμναστική δεν βρίσκεται στο καθημερινό σου λεξιλόγιο. Αυτός είναι και ο λόγος που θέλουμε να χάσουμε κιλά γρήγορα, ώστε να έχουμε αυτοπεποίθηση και να φορέσουμε όλα τα καλοκαιρινά μας σύνολα, χωρίς δεύτερη σκέψη. Πέρα λοιπόν από τις δίαιτες που σου προτείνουν να τρως μόνο φρούτα για κάποιες μέρες, υπάρχουν και πιο υγιεινοί τρόποι να συμβεί αυτό. Αν ακολουθήσεις τα παρακάτω 4 τρικ θα χάσεις βάρος γρήγορα, με ασφαλή τρόπο και χωρίς να χρειάζεται να πεινάς.

1- Εστίασε στην πρωτεΐνη

Για αρχή πρέπει να ξεκινήσεις να τρως περισσότερη πρωτεΐνη. Έρευνες έχουν δείξει ότι η αύξηση της κατανάλωσης της πρωτεΐνης βοηθά στη μείωση της ορμόνης που προκαλεί την πείνα. Όμως όπως σε όλα και αυτό χρειάζεται ένα μέτρο. Το κλειδί είναι να μετρήσεις τις θερμίδες που πρέπει να καταναλώνεις καθημερινά και μετά να δεις πόση πρωτεΐνη πρέπει να καταναλώνεις. Επίσης αν δεν θες να φτιάξεις δικό σου πρόγραμμα μπορείς να ακολουθήσεις και την δίαιτα Atkins που είναι υψηλή σε πρωτεΐνη.

2- Ενίσχυσε την πέψη σου

Αρκετοί διατροφολόγοι αναφέρουν ότι τα ωμά λαχανικά περιέχουν κυτταρίνη ένα ένζυμο που δυσκολεύει την πέψη, γι’αυτό και πρέπει να ελαττώσεις τα ωμά λαχανικά και να τα τρως βραστά, ώστε να μην έχουν το συγκεκριμένο ένζυμο.

3- Μείωσε τις λιγούρες σου

Όλοι έχουμε λιγούρες. Λιγούρες όπως αυτές για junk food μπορούν να σε κάνουν εύκολα να ενδώσεις, ειδικά αν είσαι στο γραφείο. Αλλά είναι εφικτό να μειώσεις αυτές τις λιγούρες. Μία πρόσφατη έρευνα αναφέρει ότι αν σε κατακλύζουν σκέψεις για σοκολάτες, μπέργκερ κλπ, ανέβαλέ το στο μυαλό σου. Σκέψου δηλαδή ότι μπορείς να το φας και αργότερα, με αυτό τον τρόπο, όπως αναφέρει, το ξεχνάς και δεν τρως ποτέ αυτό που σκεφτόσουν.

4- Τρώγε υδατάνθρακες μετά τις 5 το απόγευμα

Όσο παράλογο και αν σου ακούγεται αν τρως μέχρι το απόγευμα πρωτεΐνες και υγιές λίπος και από τις 5 και μετά υδατάνθρακες θα ισορροπήσεις τα σάκχαρα στο αίμα σου και θα μειώσεις τα βακτήρια.