4 νηστίσιμα γεύματα που χορταίνουν και καίνε το λίπος

vegan

Γιατί η νηστεία μπορεί να είναι νόστιμη

Δεν είναι όλα τα νηστίσιμα γεύματα και διαιτητικά κι αυτό είναι ίσως το λάθος που κάνουμε όλοι κάθε φορά που νηστεύουμε. Επειδή, δηλαδή, δεν τρώμε συγκεκριμένες τροφές πιστεύουμε ότι μπορεί να χάσουμε κιλά ή τουλάχιστον θεωρούμε ότι δεν χρειάζεται να προσέχουμε παραπάνω τη διατροφή μας. Η νηστεία μπορεί να μας προσθέσει, όμως,  κιλά, για αυτό ανακαλύψτε 4 γεύματα που θα σας χορτάσουν αλλά μπορούν να κάψουν και λίπος.

Σάντουιτς με τόνο, σπανάκι και ψωμί ολικής αλέσεως
Ο τόνος αποτελεί μια εξαιρετική πηγή πρωτεΐνης και βιταμινών  και το σπανάκι είναι γεμάτο μαγνήσιο, το οποίο έχει μία χαλαρωτική επίδραση στον οργανισμό μας. Θα χορτάσετε με μόλις 400 θερμίδες!

Διάβασε τη συνέχεια στο Unique By Ermes