4 ασκήσεις για το εσωτερικό των μηρών

gym

Οι περισσότεροι εστιάζουμε σε ασκήσεις κοιλιακών, στα χέρια ή τα πόδια και συχνά ξεχνάμε να περιλαμβάνουμε στο εβδομαδιαίο πρόγραμμα γυμναστικής μας ασκήσεις για το εσωτερικό των μηρών. Είναι ένα δύσκολο σημείο που πρέπει να γυμνάζουμε τόσο συχνά όσο και το εξωτερικό μέρος των μηρών.

Άσκηση 1

Τα plié squat στοχεύουν στο εσωτερικό των μηρών και μπορείτε να τα κάνετε με βαράκια. Καθίστε με τα πόδια ανοιχτά ενώ τα δάχτυλα των ποδιών είναι στραμμένα προς τα έξω. Κρατήστε τα βαράκια ανοιχτά στο ύψος των ώμων και τις παλάμες προς τα κάτω. Λυγίστε τα γόνατα σε κάθισμα και ταυτόχρονα σηκώστε λίγο τα χέρια προς τα πάνω. Στη συνέχεια χαμηλώστε τα χέρια και ισιώστε τα πόδια ώστε να επανέλθετε στην αρχική στάση. Ιδανικά κάντε 3 σετ των 15 επαναλήψεων.

Άσκηση 2

Ξαπλώστε στο πλάι με το κάτω πόδι ίσιο και το άλλο σε ορθή γωνία και χαλαρό στο πάτωμα. Σηκώστε το κάτω πόδι σφίγγοντας τους γλουτούς και την κοιλιά. Κάντε 10 επαναλήψεις, μία για το κάθε πόδι.

Άσκηση 3

Σε όρθια θέση και με τα χέρια λυγισμένα στο ύψος των ώμων, λυγίστε τα πόδια σε κάθισμα και σηκώστε τα χέρια ανοιχτά προς τα πάνω. Επανέλθετε στην αρχική θέση. Κάντε 3 σετ των 15 επαναλήψεων.

Άσκηση 4

Ξαπλώστε με τα χέρια λίγο ανοιχτά και βάλτε μια μπάλα ανάμεσα στα γόνατα. Κάντε γέφυρα και όταν βρεθείτε ψηλά πιέστε τη μπάλα με τα γόνατα 20 φορές. Επανέλθετε στην αρχική θέση. Επαναλάβετε 2 φορές.

Ακολουθήστε αυτό το πρόγραμμα γυμναστικής για να γυμνάσετε το εσωτερικό των μηρών και προσέξτε τη διατροφή σας ώστε να ενισχύσετε τον μεταβολισμό σας για να καίτε λίπος μετά την προπόνησή σας αλλά και για να έχετε καλύτερη απόδοση στις ασκήσεις σας.

Μετά την προπόνηση καταναλώστε ένα υψηλής ποιότητας συμπύκνωμα αγνής πρωτεΐνης ορού γάλακτος από γάλα υψηλής βιολογικής αξίας και το superfood Moringa για να έχετε τα μέγιστα αποτελέσματα. Θα τα βρείτε και τα δύο στο THE ACTIVE Club REFORM Whey Protein ιδανικό για τη διατήρηση της μυϊκής μάζας και για την ενεργοποίηση του μεταβολισμού που συνδυάζει αγνή πρωτεΐνη με λιποδιαλυτικούς παράγοντες σε ιδανική ισορροπία. Περιέχει καρνιτίνη για ενεργοποίηση του μεταβολισμού, χρώμιο για τον κορεσμό, βιταμίνες Β3, Β6, C, μαγνήσιο, σίδηρο για παραγωγή ενέργειας και μείωση της κόπωσης, είναι χαμηλό σε λιπαρά και σάκχαρα ενώ δεν περιέχει γλουτένη, ασπαρτάμη και συνθετικά χρώματα.

Πηγή: theactiveclub.gr