20, 30, 40, 50: Ποια δίαιτα πρέπει να ακολουθήσεις σε κάθε ηλικία

Photo by Brooke Lark on Unsplash

Οι διατροφικές ανάγκες των γυναικών διαφέρουν ανάλογα με την ηλικία τους, για αυτό και η δίαιτα που πρέπει να ακολουθεί η κάθε γυναίκα είναι καλό να είναι διαμορφωμένη ανάλογα με τις συνήθειές της αλλά και τις ανάγκες του οργανισμού της. Οι γυναίκες που έχουν μόλις περάσει τα 20 έτη χρειάζονται βιταμίνη D και ασβέστιο, ενώ στα 40 τους πρέπει να καταναλώνουν άπαχες πρωτεΐνες. Δείτε πως μπορείτε να μείνετε υγιής, αδύνατη και γεμάτη ενέργεια σε κάθε ηλικία:

Τι να τρώτε στα 20: 

Ο τρόπος της ζωής κάθε γυναίκας αλλάζει με τις δεκαετίες για αυτό αν έχετε συνηθίσει να τρώτε δημητριακά το πρωί, σάντουιτς το μεσημέρι και κοτόπουλο το βράδυ πρέπει να αναθεωρήσετε. Οι 20χρονες τείνουν να τρώνε ανθυγιεινά καθώς βρίσκονται πολλές ώρες εκτός σπιτιού και το έτοιμο φαγητό είναι η εύκολη λύση. Για να διατηρήσετε μια όμορφη σιλουέτα:
1. Μην τρώτε junk food
2. Προσπαθήστε να τρώτε στο σπίτι, μαγειρεμένο φαγητό και όχι την ώρα που δουλεύετε ή είστε στη σχολή.
3. Να τρώτε αργά, μασώντας σωστά το φαγητό
4. Προτιμήστε τροφές πλούσιες σε βιταμίνη D και ασβέστιο (γιαούρτι, τυριά, τόνος, σολομός)

Τι να τρώτε στα 30:

Οι γυναίκες στα 30 μπορεί να έχουν αποκτήσει πιο υγιεινές διατροφικές συνήθειες όμως είναι συνήθως πολυάσχολες. Προσπαθούν να βρουν χρόνο ανάμεσα στις επαγγελματικές υποχρεώσεις και τα προσωπικά τους για να φροντίσουν τον εαυτό τους και να κάνουν γυμναστική. Επειδή είναι δύσκολο να τα βγάλετε πέρα χωρίς πρόγραμμα, οργανωθείτε και στη δίαιτα. Προσέξτε:

1. Ξεκινήστε σωστή διατροφή για να μειώσετε τον κίνδυνο χοληστερίνης ή παχυσαρκίας
2. Προτιμήστε τροφές πλούσιες σε βιταμίνη Α, C και E (γλυκοπατάτες, κόκκινες πιπεριές, αμύγδαλα)
3. Αποφύγετε τα γλυκά και το έτοιμο φαγητό
4. Να μην ξεχνάτε να τρώτε ένα καλό πρωινό και ένα θρεπτικό μεσημεριανό. Μην κάνετε το βραδινό το κύριο γεύμα της ημέρας.
5. Να καταναλώνετε φρούτα, λαχανικά, ξηρούς καρπούς και δημητριακά ολικής άλεσης

Διαβάστε τη συνέχεια στο gynaikamagazine.gr 

 

(Photo by Brooke Lark on Unsplash)