Δεν τρώει το παιδί σου; 10 tips για να το πείσεις

παιδί

Η διατροφή των παιδιών δεν θα πρέπει να σας αγανακτεί. Δείτε τις πιο κάτω στρατηγικές για να αποφύγετε τις διαμάχες και να βοηθήσετε τα παιδιά σας να ακολουθήσουν μια ισορροπημένη διατροφή. Μήπως το παιδί σας αρνήθηκε να φάει οτιδήποτε άλλο εκτός από κοτομπουκιές για τις τελευταίες δύο μέρες; Ή το παιδί σας προτιμά απλά να παίζει παρά να τρώει;
Αν η διατροφή των παιδιών σας είναι ένα σοβαρό θέμα στο σπίτι σας, δεν είστε μόνοι. Πολλοί γονείς ανησυχούν για το τι τρώνε ή τι δεν τρώνε τα παιδιά τους. Ωστόσο, τα περισσότερα παιδιά παίρνουν αρκετή ποικιλία και θρεπτικότητα από τη διατροφή τους κατά τη διάρκεια της ημέρας. Μέχρι να ωριμάσουν οι διατροφικές προτιμήσεις του παιδιού σας, λάβετε υπόψη τις πιο κάτω συμβουλές για την πρόληψη διαμαχών την ώρα του φαγητού.

1.Σεβαστείτε την όρεξη του παιδιού σας – ή την έλλειψη της

Εάν το παιδί σας δεν είναι πεινασμένο, μην το πιέζετε να φάει ένα γεύμα ή ένα σνακ. Παρομοίως, μην αναγκάσετε το παιδί σας να τρώει συγκεκριμένα τρόφιμα ή να καθαρίζει το πιάτο του. Αυτό μπορεί μόνο να προκαλέσει, ή να ενισχύσει, μια διαμάχη την ώρα του φαγητού. Το παιδί σας μπορεί επίσης, να συνδέσει το φαγητό με το άγχος και την απογοήτευση. Σερβίρετε μερικές μικρές μερίδες για να αποφευχθεί οποιοδήποτε αίσθημα άγχους στο παιδί σας και να του δώσει έτσι τη δυνατότητα να ζητήσει ανεξάρτητα για περισσότερο.

2. Μείνετε στη ρουτίνα

Σερβίρετε γεύματα και σνακ την ίδια περίπου ώρα κάθε μέρα. Παρέχετε χυμό ή γάλα με το φαγητό, και προσφέρετε νερό μεταξύ των γευμάτων και των σνακ. Επιτρέποντας στο παιδί σας να γεμίσει το στομάχι του με χυμό ή γάλα κατά τη διάρκεια της ημέρας μπορεί να μειώσει την όρεξη του για φαγητό.

Διαβάστε περισσότερα στο infokids.gr